hwn schreef:Fijn dat het goed evolueert! Een vraagje: is straalkanker eigenlijk een vorm van kanker zoals we die bij mensen kennen, of slaat de naam "kanker" hier eerder op een vorm van ontsteking?
Ik heb eigenlijk geen idee, ik moet eerlijk zeggen ik ben niet zo goed met dit soort dingen en heb me er niet heel erg in verdiept. Ik ben vooral bezig met wat de artsen zeggen en hoe het met Aron gaat haha. Ik zal hier van de week als ik er ben is naar vragen aan de arts hoe dat precies zit, vind het namelijk wel interessant te lezen en horen wat het nou precies is.
Even op de berichten van hierboven;
Ik vind het niet erg als mensen ervaringen delen, daar kan ik indd misschien nog adviezen uithalen die voor ons ook zin hebben. Discussies en oordelen over hoe wij Aron laten behandelen of gelijk willen krijgen in waar straalkanker vandaan komt of wat de oorzaak is, heb ik dan weer geen behoefte aan. Zoals al gezegd hebben wij vertrouwen in Utrecht en gaat het nu alleen maar bergopwaarts dankzij hun. En dit willen we nu ook zo houden, wij zijn verder niet van het homeopathische of holistische en laten Aron daarom op Utrecht behandelen door de artsen daar, die in mijn ogen tot nu toe fantastisch werk hebben verricht.
En ik begrijp het helemaal als mensen daar anders over denken, dat is je goed recht en maar beter ook anders werd de wereld zo saai. Maar voor ons nu niet relevant met betrekking op Aron zijn herstel en behandeling..
We zijn ook bezig met het regelen dat zodra Aron en Arie terug naar stal komen dat Aron onder behandeling blijft van een smid die weet waar die naar moet kijken en die dat elke week in de gaten houdt. Dit is overigens ook een duidelijk advies van de artsen, omdat wij dat misschien wel zien maar vaak te laat dus dat moet iemand met ervaring doen. Anders is alles binnen no time weer terug en voor niks geweest en dat willen we absoluut niet natuurlijk. Hij gaat de eerste periode ook in de wenstal, met uitloop stukje die aan de rest vast zit zodat we in alle rust de eerste tijd alleen zonder artsen door kunnen komen. Ook alleen verhard met stenen en een stalletje dus goed schoon te houden.
Qua bodem en voer en dergelijke twijfelen wij dan ook eigenlijk helemaal niet. Want de artsen zeggen ook dat dit niet de echte oorzaak is. En bij ons op stal is het verder perfect geregeld in onze ogen, Aron is zo gelukkig op deze plek.
Dus ervaringen zijn wat mij betreft welkom hoor. Zolang we maar aardig blijven tegen elkaar haha.
Vandaag verder geen nieuws over Aron maar de arts zei bij het laatste telefoontje al, geen nieuws is goed nieuws