Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nelis schreef:En dan toch vinden je ouders het ok dat je afgelopen weekend met deze pony naar het strand gaat?
Hebben ze zelf contact met de Da of gaat dat alleen via jullie?
Celiien schreef:Dit is echt een grote soapserie.
Dierenarts bellen, dan kan hij na achool komen. Je hebt och pauze waarin je even kan bellen?
Voer, dekens etc is allemaal al gezegd. Sluit idd de tanden niet uit!
En meiden, jullie kunnen best netjes blijven. Iedereen probeert jullie te helpen, hoeven jullie niet op zo'n manier te reageren omdat je zelf boos wordt..
annechica schreef:guusjew schreef:Mag ik een ding vragen wat zijn jullie van plan om te gaan doen gewoon een aardige vraag he vat het niet verkeerd op
Wss een deken op doen
Niet meer rijden
10 minuten lopn per dag
Kijken voor meer hooi
Hooi in hooinetten zodat ze minder verspillen
Da erbij voor mager zijn en voor kreupel heid en dan kreupelheidsonderzoek
En veder wat er moet gebeuren voor herstel enz enz
chanel1985 schreef:Eigenlijk zou niets langs de kinderen moeten gaan, want zij zijn niet de eigenaren van de pony, wel de ouders.
Maar ik denk zo dat de ouders er zelf niet veel kaas van hebben gegeten en ze zelf van heel de situatie niets weten of toch niet ten gronde.
Want als ze de situatie van de pony wel te goei door hebben, waarom laten ze dan toe dat hun kinderen met zo'n pony op het strand gaan mogen crossen?
Dat jullie ouders niet kunnen bellen omdat ze werken is onzin, iedereen heeft pauze, al bellen ze als ze naar t toilet gaan. Maar ze moeten natuurlijk van alles op de hoogte zijn om uberhout te kunnen bellen.
Veel dingen die ze gaan doen, de intentie is er wel denk ik maar denk dat er allemaal te veel tijd over gaat gaan, tijd die de pony niet heeft.
annechica schreef:Cas123 schreef:Ik word er gek van! IK heb het idee dat jullie je er een beetje onderuit praatte. Wij hier op bokt kunnen niks goed doen want het word voor jullie als "zeiken" op genomen. Zeer jammer! Ik, wij helpen jullie! Wij geven advies en jullie doen er niks mee!!
echt heel jammer!
Ik reageer niet meer aangezien het toch wordt weggewuift. Als er in je PB wel goed advies word gegeven open dan geef topic!!Je bent 15 en doet niks met onze adviezen!
Ik doe wel wt met de adviezen!! Dat is dus het hele probleem, julliedenken dat wij geen ene DONDER doen en we doen dt dus WEL!! Ik probeer het al zo vaak uit t leggen maar het lukt niet.
pluklief schreef:Persoonlijk zou ik wel even uitkijken met die deken. Ze lijkt vanaf de foto's behoorlijk wat haar te hebben, het is helemaal niet meer zo koud dus hou goed in de gate dat je pony het niet juist veelte warm krijgt met een deken. Een regendeken zou ik wel opgooien maar bij alles warmer even goed de pony in de gate houden.
annechica schreef:nelis schreef:En dan toch vinden je ouders het ok dat je afgelopen weekend met deze pony naar het strand gaat?
Hebben ze zelf contact met de Da of gaat dat alleen via jullie?
Nee ik heb zelf contact met de da . Eerst zou dit via stal gebeurn maar ik vind he beter om zelf mijn verhaal te doen bij de da aangezien ik denk dat ik het beter kan uitleggen dan hij aangezien hij niet alles weet
nelis schreef:annechica schreef:Mijn ouders zijn aan het werk, dat bestaat ook nog he?!
Ik noem het zeiken omdat jullie door zeuren. Jullie debken dat ik niks doe enz en er niks van aan trek, dat hebben jullie compleet fout maar blijkbaar is dat moeilijk te snappen. Ik kan beter niet meer reageren op jullie, ik weet nu echt wel wat ik moet doen.
Tussen weten en doen zit een groot verschil.
Daarnaast als je werkt heb je ook pauzes, maar geloof dat jullie beter zijn in excuses verzinnen ipv oplossingen te bedenken cq maken.
snap ook niet dat je met een beestje die zo mager is en duidelijk niet goed is vrolijk naar het strand gaat afgelopen weekend [RIJ-ITP] Voor het eerst naar de zee!
Schande is het.of je nou 15 of 84 bent.
Enjoyit schreef:[ [url=m/wWUCPw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vinden jullie haar ook dun?