Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maartje1990 schreef:Ik vraag me toch altijd af wat 'men' met 'te kort' bedoeld. Die paarden heb ik namelijk nog nooit ontmoet![]()
Mijn paarden staan, zo kort mogelijk kunnen we denk ik wel stellen. Nog nooit geen stap kreupel of gevoelig gezet daardoor, ook in de winter niet. Dus ik vraag me dan altijd af waar dat dan door komt.

Maartje1990 schreef:Nouja sowieso spelen er een aantal factoren mee. In de stal, krachtvoer etc. Beïnvloed in meer of mindere mate de kwaliteit van de hoeven.
Wellicht is hij aan de voorkant te kort, aan de achter kant niet. Ik zou kijken.of dat misschien het verschil is. Ik zeg niet dat dat meteen de (enigste) oplossing is.

Maartje1990 schreef:Ik vraag me toch altijd af wat 'men' met 'te kort' bedoeld. Die paarden heb ik namelijk nog nooit ontmoet![]()
Mijn paarden staan, zo kort mogelijk kunnen we denk ik wel stellen. Nog nooit geen stap kreupel of gevoelig gezet daardoor, ook in de winter niet. Dus ik vraag me dan altijd af waar dat dan door komt.
De rest van MIJN 'oplossingen' heb je al gelezen. Zie ook niet echt het nut van enkel afkatten op met/zonder ijzers, dan weet je nog niks hè