Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
draaakje schreef:Er is geen woekerend weefsel en er zijn geen ontstekingen, de prednisolon doet als het goed is nu meer kwaad dan goed (omdat het zo'n rotspul is)
Neemt niet weg dat ik het heel spannend vind hoor, om af te bouwen. (spookt constant door je hoofd, wat als..)
smileydees schreef:Sorry maar toch begrijp ik Ariebren nog niet helemaal. Als Draaakje van te voren geweten zou hebben wat er met Avelyn zou gebeuren had Draaakje Av-je niet verkocht aan deze persoon. Door het blijven volgen van (zo goed als mogelijk) Avelyn is het mogelijk geweest voor draaakje om haar Avelyn terug te kopen en dit zware verzorgingstraject in te gaan. Ik heb daarom alleen maar respect voor draaakje voor de liefde en het geduld wat ze samen hebben. Avelyn was ook ontzettend blij dat ze weer terug was op haar eigen stalletje. draaakje is ook ook erg duidelijk met haar grenzen t.o.v. de behandeling en laat Avelyn zeker niet lijden op wat voor manier dan ook, maar wil wel de kans aanpakken om haar 3 jarige een goed leven te geven.