Ben echt heel benieuwd naar morgen, gun het je echt dat er positief nieuws komt!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geerke schreef:ik hoop alleen dat de pezen van het zere been niet verkort zijn,dat gaat meestal vrij snel met z'on jong dier omdat die zo snel groeien...
Het is echt een leuk dier om te zien.....ik hoop gewoon dat hij erdoor komt!
Melanie5 schreef:geerke schreef:ik hoop alleen dat de pezen van het zere been niet verkort zijn,dat gaat meestal vrij snel met z'on jong dier omdat die zo snel groeien...
Dat is inderdaad afwachten. Mocht dat het enige probleem zijn, dan is daar wellicht nog wel wat aan te doen.
Melanie5 schreef:geerke schreef:ik hoop alleen dat de pezen van het zere been niet verkort zijn,dat gaat meestal vrij snel met z'on jong dier omdat die zo snel groeien...
Dat is inderdaad afwachten. Mocht dat het enige probleem zijn, dan is daar wellicht nog wel wat aan te doen.
sallandval schreef:Pfoeh, wat een verhaal... en wat een drama als het toch niet goed gaat na al die zorg en hechting van jouw kant. Chapeau voor al je goede zorgen zeg!
Wie weet is er in het ergste geval wel een Nederlandse dierenarts die iets nieuws wil proberen? Als er een pony is die braaf genoeg is om te leren op drie benen te leven is het Rebel wel (passende naam ook trouwens)
http://www.dailymail.co.uk/news/article-1080298/Riley-crippled-horse-saved-slaughter-vet-fits-false-leg.html
Melanie5 schreef:Dit is voor mij ook zeer zeker GEEN optie. Ik heb meerdere verhalen gezien van protheses bij paarden en ik vind het zeer dier onvriendelijk. Alle dieren die ik ermee gezien heb op filmpjes, waren nog steeds kreupel (dus pijnlijk) en werden op kleine stukjes gehouden ivm verdere beschadiging.
Ik heb veel over voor mijn dieren, maar er zijn grenzen.