Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MontyRulezz schreef:Fijn is dat als ze zo braaf zijn buiten. Die van mij was ook gewoon opstappen en wegstappen de eerste keer dat ik erop mocht na 3 maanden. En hij vond het heerlijk!! Nu ook, lekker oortjes erop en flink doorstappen. Gewoon het feit dat ze weer wat mogen doen, al is het maar stappen onder het zadel. In het begin reed ik nog een ander paard op onze vorige stal en hij stond dan elke keer heel beteuterd bij de staldeur te kijken. Dat vond ik echt zielig voor hem.
Koelen doe ik nu alleen als zijn been wat opspeelt. De rest wordt hij 2 x per dag ingesmeerd met traumeelgel.
MontyRulezz schreef:Nee hoor, traumeelgel werkt heel diep door in de huid en bevordert het herstel van de blessure.
http://www.paardendrogist.nl/product/10 ... el/110707/
Ik haal hem trouwens gewoon bij de Etos, daar kost die een tientje...
ponyparadijs schreef:Nou die van mij is nu al een drama. Mocht van de DA op een postzegel op het land. Vond ze zelf niet zo geslaagd dus is ze maar over het draadje gesprongen. Ja echt! Mutse merrie. Vervolgens stond ze bij de buurman en was het helemaal goed. Dus heb ik maar een kleiner stuk afgezet waar ze met 2 op kan, Zodat ze dan in ieder geval rustig blijft! Dat ging gelukkig veel beter. Maar ik kon wel door de grond zakken!