Gimli, balen dat je paard nog steeds niet in orde is.
Aukelizzy
Geplaatst: 26-08-10 11:08
Jeetje Gimli het mag bij jou toch ook niet echt lukken he! Ik ga voor je duimen, dat het nu ook bij jou eindelijk eens de goede kant op mag gaan!!
AnnebelleVD
Geplaatst: 26-08-10 11:15
Hi allemaal, ik moet eerlijk bekennen dat ik niet de gehele 12 pagina's heb gelezen (foei Annebelle, foei!!!) maar ik meld me hier toch even. Bij mijn paardje is gistermiddag ook een weke delen probleem vastgesteld. Op de foto's niks te zien, straalbeentjes waren 2-tjes dus ook niet heel slecht eigenlijk. Dus dan moet het bijna wel in de weke delen zitten. Nu hebben we Pro-Dynam gehad en dat moet ze 2 weken gebruiken om alles tot rust te laten komen en de irritatie weg te halen en dan kunnen we weer op gaan bouwen hoop ik...
Het ziet eruit als een lange lijdensweg als ik dit zo lees...pffft....mijn paardje is nog maar 7. Maar gelukkig heeft ze genoeg levenslust en is ze van de week zomaar voor de lol 2x over het hek van de bak gesprongen uit zichzelf, landend op de betonplaten.... moet zeggen dat ik daar nou niet zo direct blij mee was maar aangezien ze het 2x zelf deed vol plezier en pretoogjes krijg ik wel het idee dat het met de pijn meevalt.
Ik heb Superlfex 5-star zien staan op internet, zou dat wat zijn? Hebben jullie nog tips? Maandag gaan er ijzers onder, ook omdat ze nogal schraapt met haar voorbenen en dat ook niet bepaald bevoorderlijk is...
Aukelizzy
Geplaatst: 26-08-10 11:20
Annebelle, Jeetje dat klinkt ook vervelend zeg! Is er ook een echo oid gemaakt? Weet je precies waar het zit? En bij welke kliniek ben je geweest? Want weke delen is nogal een ruim begrip. Iig gaan we voor jou ook gewoon heel hard duimen dat het weer goed mag komen!!
Ik geef toevallig op het moment Superflex 5-Star, maar of het werkt, ik heb eerlijk gezegd geen idee. Het is iig heel zout spul, dus je moet wel een paard hebben die niet mieperig is met eten Maar als ik heel eerlijk ben maak ik het nu op en begin ik er daarna niet meer aan hoor. Het is best duur spul vind ik, en ik weet eerlijk gezegd niet of het helpt.
Laatst bijgewerkt door Aukelizzy op 26-08-10 11:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Hi, ja je moet wel een beetje reactie hebben ja anders heeft het weinig nut om het te geven
Ik krijg nu een dikke vette rekening van de veearts (moest nog meer gebeuren, heel de APK haha) dus ik ga eerst die ProDynam eens even gebruiken en daarna kijk ik wel weer even verder.
Ik hoop zo dat het snel over is en dat we weer lekker samen aan de slag kunnen, het is geen paard om stil te zetten wordt ze heel erg ongedurig van en on-blij
Meert
Geplaatst: 26-08-10 11:36
.
Laatst bijgewerkt door Meert op 17-10-22 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik geef Omar Equilin Basic, was er een tijdje mee gestopt, maar nu sinds paar dagen toch maar weer mee begonnen. Ik bestel ook op de website van Equilin, goede en snell service
AnneOmie
Geplaatst: 26-08-10 11:48
Idd apart dat er geen scan gemaakt is en je dus zodoende niet zeker weet waar het precies zit en hoe ernstig het is.
Ik heb destijds ook een paar maanden lopen prutsen omdat de DA en osteo wel zeiden dat hij een bandenblessure had, maar niet op scan gezet. Uiteindelijk heeft de blessure daardoor echt veel langer geduurd... uiteindelijk naar Bodegraven gegaan en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Sander constateerde dmv scan wat er aan de hand was en benen ook op foto gezet, dat was gelukkig wel allemaal goed. Op scan bleek dat hij idd een bandenblessure lv had (vraag me niet meer precies waar want dat weet ik niet meer). Vanaf toen is hij gaan opknappen omdat we een gericht behandelsplan hadden en ik wist wat ik wel en niet mocht doen, Omar is toen ook ingespoten in zijn beide voeten (nu al weer bijna 2 jaar geleden) en ik geloof dat hij 2 maanden later voor de volle 100% hersteld was
Zodra er iets is dat ik niet vertrouw ga ik meteen naar Bodegraven toe en laat het aan Sander over wat er moet gebeuren. 2 weken geleden nog voor een controle geweest omdat hij na endurance opeens niet goed liep, thuis aangekomen niets meer aan de hand, maar wou toch na laten kijken. Gelukkig kon Sander niets vinden, ook niet op alle buigproeven, rug ook super en Omar werd helemaal goedgekeurd door hem met een dikke A voor locomotie
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 26-08-10 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Aukelizzy
Geplaatst: 26-08-10 11:50
Ik vind idd ook apart dat er geen echo gemaakt is. In welke kliniek ben je geweest als ik vragen mag?
Ligt er natuurlijk ook aan wat het paard mankeert, want als hij gekraakt moet worden ofzo dan heb je bijvoorbeeld natuurlijk weer Teun (?) nodig.
Meert
Geplaatst: 26-08-10 12:25
.
Laatst bijgewerkt door Meert op 17-10-22 19:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Aukelizzy
Geplaatst: 26-08-10 12:32
Ik heb ook met 1 DA in Bodegraven geen goede ervaringen, die hoeft ook niet meer naar mijn paard te kijken. Ik werd weggestuurd voor de 3e keer met ja ik weet het ook niet, geef maar rust. Toen had ik besloten om het hele medische dossier op te vragen en naar een andere kliniek te gaan. Maar toen belde Sander mij terug met een voorstel en toen heb ik besloten om terug naar Bodegraven te gaan mits Sander voortaan mijn vaste DA is ( voor al mijn paarden ), en gelukkig wilde hij dat zelf ook erg graag. Sinds ik Sander heb, heb ik geen problemen meer gehad, ik vind hem echt top!
Ik vind Sander ook top en heb hem ook als vaste DA
AnneOmie
Geplaatst: 26-08-10 12:39
Maar moet zeggen dat ik hem liever niet dan wel zie hoor Dat houdt iig in dat er niets aan de hand is met mijn paard hij zegt ook iedere keer: en nu wil ik je niet meer terug zien hoor
Aukelizzy
Geplaatst: 26-08-10 12:41
AnneOmie schreef:
Maar moet zeggen dat ik hem liever niet dan wel zie hoor Dat houdt iig in dat er niets aan de hand is met mijn paard
Hahahaha ja ik ook hoor. Als ik weg ga zegt ie altijd, ik zie je snel weer. Nou uhhh liever niet eigenlijk