Sodeletuut schreef:Onze kliniek adviseerde ook gluco, maar er zullen ook vast dieren zijn die het er goed op doen..
Wat is Break Over ?
Hier staat het heel simpel uitgelegd. http://www.hoofcare.nl/hoofcare%20break ... beslag.htm
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sodeletuut schreef:Onze kliniek adviseerde ook gluco, maar er zullen ook vast dieren zijn die het er goed op doen..
Wat is Break Over ?
sloffiee schreef:uhmm het begon zo.. ze begon onregelmatig te lopen dus naar kliniek geweest hebben der hele been in gespoten tot de knie toe.. kwam niks uit ze bleef onregematig.. aangezien ze niks kunnen doen veder aan de heup.. wouden ze wel een foto maken om zekerheid te krijgen maar daarna konden ze niks doen omdat het een te grote risico is ,maar hij dacht aan atrose ........ wat kan het anders zijn
Schangah schreef:Of in mijn geval atrose in de hals, zorgt ook voor problemen in de achterhand.
Noon schreef:Schangah schreef:Of in mijn geval atrose in de hals, zorgt ook voor problemen in de achterhand.
Ik ben hier al erg lang niet meer geweest...maar waar in de hals heeft jouw paard het? (gaat ondertussen het topic weer even napluizen...) Mijn (dit jaar 6jr wordende) ruin (zelf gefokt) heeft waarschijnlijk atrose in zijn nek. Het zijn allemaal speculaties, omdat de eerste x dat hij op de foto ging, er niks te zien was. maar nu zijn we 6 jaar later, en door zijn trauma dat hij opgelopen heeft 'vroeger', zou zich dus atrose gevormd kunnen hebben. (wel logisch...)
Schangah schreef:Bij mij paard op de atlas richting de schedel. Was in zo vergevorderde staat dat op het moment dat het fout ging (dus uitvalverschijnselen, scheef lopen) er niets meer aan te doen was. Ze heeft het heel goed weten te verbergen. Een nieuw trauma (is het vermoeden) heeft de boel in een versnelling gebracht. Binnen anderhalve week heb ik haar moeten afgeven.![]()
Nog even een andere vraag: zijn er mensen die hippotrose geven (collageen) voor de gewrichten. kraakbeen, banden en pezen?
Hoe bevalt het??