jackie schreef:glass horse????
Nee zelf gemaakt door Arno. Tenslotte kun je met dat mooie weer beter achter je computer zitten in een donker hol

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FaberSmid schreef:Arabesk zou u zo vriendelijk willen zijn uitleg te geven, waarom natuurlijk bekappen 40 euro kost exclusief extra kosten 8 a 16 euro?
http://www.freewebs.com/equinoxhorsepro ... kappen.htm
En hoeveel tijd ongeveer een mustangroll aanbrengen kost, aangezien het bekappen totaal 1 uur zal duren?
Fijn dat u en de anderen natuurlijke bekappers zo veel tijd nemen voor de paarden.
kriebel schreef:Oke, dit wordt de eerste keer dat ik foto's plaats van mijn paardje haar hoeven. Ze staat 24/7 buiten en heeft naar mijn weten nooit op ijzers gestaan. 2 dagen geleden is ze bekapt door een nieuwe hoefsmid, een traditionele. Wat vinden jullie van haar hoeven?
(ga zo even het hele topic doorspitten)
Tancreda4 schreef:Needje schreef:Ga er van uit dat ie op de eerste na-foto zelf scheef staat, en niet z'n voet.
Ja, sorry... de ondergrond loopt daar hobbelig ietsjes naar beneden. Ze staat wel wat scheef op haar voetje, maar niet zó scheef gelukkig. Volgende keer moet ik de moeite eens nemen naar de wasplaats te gaan...
En mijn shetje. Hiervoor werd ze zelf bijgevijld bij haar vorige baasje volgens mij. Hoefsmid heeft er ietsjes bij gewerkt. Ze staat nogal hoog op haar voetjes, maar dat vond hij niet echt ernstig. Hij heeft er echter wel een klein stukje afgeknipt zodat ze net wat mooier staat. Maar hier ook niet rigoreus bezig geweest: wand bijgewerkt tot zool, straal ietsjes bijgesneden, zool ietsjes bij gewerkt op sommige plekjes, en een stukje eraf geknipt.
Wederom; voor het bekappen had ik de hoeven schoongemaakt, na het bekappen had ze eventjes op het landje gelopen en had ik er niet tijd meer voor![]()
Linksvoor: voor/ na
Rechtsvoor voor/na
Linksachter voor / na
Rechtsachter voor/na
Voorvoetjes voor:
Voorvoetjes na:
Voorvoetjes voorkant na bekappen. Haakje door het achterlijk energie eruit gooien in het land *zucht* en ze heeft idd flaires. Net als Wietje dus![]()