Geen belangstellenden? Ik ga om 11 uur bestellen (dan hebben jullie nog een uurtje om over de denken

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rakni schreef:hier de link van een amazing video: http://www.youtube.com/watch?v=Bo543wlcn68
Sannessep schreef:Ik twijfel over mijn Gloves..
Mijn henstje heeft ze totaal nu 6 volle dagen onder gehad, waarbij ik elke dag de hoeven schoongemaakt heb en de schoenen opnieuw onder gedaan heb (en nog een aantal uurtjes zonder schoenen in de weide). En ik heb ze toch niet meer omgedaan, omdat er in de kootholte schuurplekjes ontstaan van de gaiter.
Eerst dacht ik dat ik ze te stak omgedaan had, dus heb ik de gaiter wat losser gelaten, daarna waren ze beide uit. Dus dat was ook geen succes.
Ook zag ik kleine 'kneuzingen' op de hoef van de hoefschoenen (waar de randjes eindigen zeg maar). Ik denk dat dit komt omdat ze te groot zijn en dus iets kunnen schuiven, maar het ziet er ook niet naar uit dat een andere maat wel gaat passen, omdat ze in de breedte op de zool wel gevuld zijn, maar dus niet in de lengte en ook niet waar ze bovenaan de hoef aan zouden moeten sluiten. Hij lijkt wel een compleet ander model hoef te hebben als dat er in die Gloves past.
Ik weet dus nu niet goed of ik ze nou moet houden voor noodgevallen of dat ik ze maar moet verkopen....
Sannessep schreef:Ik wil ze bestellen, omdat ik een tijdelijke oplossing zoek voor mijn jonge pony (staat door omstandigheden tijdelijk op verharding en dat kunnen zijn hoefjes niet aan). Maar dan moet ik dus wel een onbeperkte-versie hebben lijkt me...