Ik heb de laatste 15 paginas bijgelezen en ben wat meer op de hoogte over hoe en wat hier allemaal.. Als eerste allemaal sterkte ermee Want wat is het ontzettend rot he
Mijn paardje heeft dus de vorm waarbij sprake is van woekering.. Heb ook de rontgenfoto's voor de geinteresseerden?
Netje
Geplaatst: 17-01-10 14:28
Woekering is wel beter, want dan groeit het op termijn dicht en dan zijn ze voor de rest weer pijnvrij !
Kun je de foto's er zo op krijgen dat ze duidelijk zijn? Dan is het wel goed om te vergelijken met anderen (ik heb ook foto's).
Ja dat zei mn DA ook, ik had een keus.. hem een halfjaar op rust zetten en dan opnieuw foto's maken, met de kans dat het verergert en dus pijnlijker word.. of behandelen met Tildren omdat het nu actief is.. Was wel even moeilijk want kost 400,- en ik ben n arme student.. Dus nu ga ik niet op vakantie van de zomer. Keuze was snel gemaakt hoor hoefde er nog geen minuut over te denken! Nu dus afwachten hoe dat aanslaat.. Heb al geaccepteerd dat we vrijwel niets meer kunnen, maar hoop zomers toch nog buitenritten te kunnen maken want daar genieten we beiden heel erg van! Zal zo even de fotos op mn pc zetten en uploaden
Ehh het gene dat ik erover kan zeggen is.. die plekken bij de pijltjes zijn botwoekeringen (artrose) Ziet er nu uit alsof ze richting de pezen gaan groeien, dat is een slecht teken.. Als ze de andere kant op groeien richting de schijven en de schijven groeien dicht is dat positief
Bij tiger is het echt die gewrichtspleten in gegaan zeg maar, en dan zie je idd dat die spleet gewoon dicht is als het ware, de laatste keer foto's was het ongeveer voor 1 derde dicht volgens mij
Wel erg dat ze spat heeft, en ook nog eens artrose in de voorbenen. Hoop van harte dat het infuus aan zal slaan.
Allereerst, Welkom Jaime! 4 jaar is wel écht jong he!! Ik zou zeggen, lees en klets mee, we leren allemaal een hoop van elkaar, en vooral ik heb ook al een hoop steun geput uit t topic @ Uriah: De foto's van Vario lijken wel op die van jou! Ik moet ze even opzoeken, maar dan zal ik hier ook eens wat plaatsen! Met Vario gaat het nou wel goed geloof ik, hij is in ieder geval best vrolijk! Hij loopt ook niet heel slecht, ook niet helemaal rad, maar ook niet mega kreupel ofzo. En.... niet aankomende woensdag, maar de week erop, komt er een paardje bij hem op de wei Hoef ik me niet meer zo schuldig te voelen Als ik de foto's op mn laptop heb staan, zal ik ze eens plaatsen. Kijken wat jullie ervan zeggen!
Jaime_ Welkom op dit topic, wat rot zeg maar nu maar hopen dat de botwoekering netjes naar de schijven inderdaad groeit. Mijn haflinger heeft op botwoekering, en daar is het netjes in allebei haar achterbenen dicht gegroeid
Maggie_Eddy Spannend een nieuw weidemaatje, wel gezellig voor Vario
ze is alleen wat stijfjes , maar verder mag ik zeker niet klagen . ze heeft gistermorgen de laatste metacam gehad , en hoe ze loopt mag ik heel niet klagen
nu is even vragen hoe verder . de grond is buiten nog zo koud , vernouwen de bloedvaten en krijgt ze weer meer last .
voor der spatbeen moet ze echt buiten en lekker lopen . moet ze speciaal beslag ? nouja genoeg dus om te vragen .
heb gelukkig iemand gevonden in het hoefbevangen topic . heeft ook een ijsje die het heeft , en je raad het nooit .....ze woon gewoon in dezelfde wijk als ik .
die is er (jammer genoeg) al jaren druk mee , dus kan me goed advies geven en helpen
mag der bellen met al me vragen , en van het weekend gaat ze mee naar toppa om even te kijken .
gaapje
Geplaatst: 18-01-10 18:54
nou veearts is geweest
ging heel goed zei hij !!! elke dag 2 uurtjes buiten , en een uur stappen aan de hand . heb nog klein flesje metacam gehad , voor 1 keer per dag .
hij zei dat ze gewoon beslag mag hebben , niets speciaals . nu ben ik alleen bang dat als het weer gaat sneeuwen ik weer ijsballen kweek bij der .
hoefsmid heb ik ook al gebeld , we overleggen nog even van de week als hij komt . al met al heel goed nieuws dus . vandaag precies 2 weken geleden dat ze het heeft gekregen , de hoefbevangenheid .
der spatbeentje gaat ook goed , als alles goed gaat mag ik over 2 weken weer rustig gaan stappen .....met mij op der rug haaha
maakt voor der hoeven verder niks uit zei hij , alleen voor me knip . ach ik heb nu toch al een giga rekening , die paar tientjes kunnen er ook nog wel bij .