ik heb geen last van het weer. Nu ze te kort bekapt is zij ook niet want de sneeuw is zo zacht. alleen fietsen is nu k.t want de fietspaden worden niet meer gestrooid. bleegh
Wat een leuke foto's! Ik zie mezelf toch eigenlijk nog niet achter Vario hangen Ik blijf wel gewoon braaf met de beentjes op de grond
LisaDijk
Geplaatst: 12-01-10 17:02
bij een paar paarden op de manege is ook spat opgetreden, en hebben ze ze daardoor weg moeten doen echt vervelend is dat altijd, en sommige paarden zijn dan ook nog zo ontzetten jong! volgens mij waren ze nog geen 16 ofzo
wow, Splash was debiel vandaag in de wei joh. Echt niet normaal meer. Rennen, scheuren, hard remmen (voor zover er hard geremd kan worden met sneeuw), bokken en steigeren (hoog)
Maggie_Eddy
Geplaatst: 12-01-10 21:16
Hahaha! Vario was ook heel enthousiast vandaag, vooral toen mijn vriend met wortels en brokjes de wei in kwam wandelen
ja echt heerlijk is dat zo'n paard die geen pijn lijkt te hebben. Helaas de rest van de week ivm tijdgebrek niets kunnen doen dus morgen even afwachten hoe ze het doet. Nu was ze wel aan het klooien in de wei dus dat scheelt weer
Heb je een lekkere vakantie gehad? waar ben je heen geweest?
Ik wil me hier ook even melden, vandaag naar de kliniek geweest en is er bij mn 4 jarige fjord spat geconstateerd linksachter (hij heeft in zijn voorbenen artrose in de hoefgewrichten)
Hij is behandeld d.m.v. een tildren infuus.. Hebben jullie daar ook ervaringen mee? En wat voor een toekomst is er nog voor ons?
(Kan wel alle 107 pagina;s door gaan lezen natuurlijk.. maar doe het liever zo)
gaapje
Geplaatst: 16-01-10 22:15
hallo jaime
dat is dus vervelend nieuws !
ik zou zeggen lees toch een beetje terug . ik ben hier ook net nieuw , mijn paardje heeft ook infuus gehad met tildren .
en zoals je kan lezen moet de 1 elke dag stappen , en zoals ik moet ze 8 weken rust . ik heb ook nog een heleboel vragen en dingen waar ik antwoord op wil .
bij mijn paardje is het ook net een paar weken geleden dat ze het constateerde, en vorige week stond ze hoefbevangen . alles tegelijk dus bah .
vervelend maar zou toch even een stuk of tien pagina's terug lezen naar de ervaringen. Ik zelf (mijn paard dan) heeft ook een tildren infuus gehad nu 10 weken geleden. Dus ik zou zeggen neem de tijd en lees wat in het rond
O ja by the way morgen gaan we splash voor het eerst voor een wagen spannen ipv van een slee. Ben reuze benieuwd.
Netje
Geplaatst: 16-01-10 23:58
Welkom Jaime: al is het geen leuke reden dat je je hier moet melden. Het heeft denk ik idd wel zin om een pagina of 10 terug te lezen, dan heb je de ervaringen van de meeste die op dit moment actief posten in dit topic. Er is heel weinig te zeggen over hoe het zal gaan in de toekomst, maar gelukkig is het voor veel van ons hier zeker niet het einde van alles. Vier jaar is overigens wel héél jong voor spat.
Uriah: lekker een weekje weggeweest. Heerlijk is dat. Ik woon aan de kust, dus uitwaaien kan ik gelukkig hier ook in het weekend, maar helemaal eruit is natuurlijk nog fijnen.
Kiek is vandaag voor het eerst sinds 3 weken bevrijd uit haar 'gevangenschap'. Door de gladheid kan ze al een tijd alleen in de kleine paddock bij stal staan en kunnen we niet bij de grote bak komen, laat staan rijden. Vandaag dooide het hier en kon Sara voor het eerst met Kiek weer een rondje lopen door het dorp en haar even (voorzichtig) losgooien in de bak (er ligt nog veel sneeuw in). Kiek was heel blij en ging meteen aan de kletter (dom beest !). Gelukkig is ze niet uitgegleden en liep ze helemaal rad, dus we hebben er vertrouwen in dat Sara haar straks als het óóit weer eens niet meer vriest, gewoon op kan pakken.