Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mvermeulen1 schreef:ik ben het niet helemaal met je eens hutch betreft dat een paard zonder alle toepassingen gelijk afgeschreven is..(zoals ik het lees kort door de bocht) sem heeft ook extreem dunne hoefzolen..(foutje van mijn vorige smid) en waren deze toepassingen (zool en siliconen) echt nodig..bij sem is het alles op niets..het is geen grasmaaier paard dus dat zou betekenen dat hij dus moet gaan hemelen..ik vind als eigenaar dat ik toch het een en ander geprobeert moet hebben voordat ik zo'n besluit maak...op zekere hoogte natuurlijk..want ik heb wel de grens voor mezelf gesteld dat als hij niet meer gereden kan worden einde oefening is..
ik hoop door middel van deze scan erachter te komen waar de knelpunten zitten en ben ik nog bereid om te laten onderzoeken wat de schade is en er in hoeverre er wat aan gedaan kan doen zonder die grens te overschreiden..
sinds ik terug ben van de DA ben ik me al aan het voorbereiden aan hoe ik sem wil laten gaan..ondanks dat het op een gegeven moment beter ging in me achterhoofd ben ik er altijd wel mee bezig...en tja stiekem ga je dan toch verder omdat je ook niet aan wil geloven..pijnstiller heb ik hem alleen in het begin gegeven toen hij echt slecht liep maar heb toen ook niet gereden was meer voor hem om wat dragelijker te maken...hutch84 schreef:oke ik dacht dat je de brokken bedoelde dat die goed bij jou te krijgen waren.. maar het blijkt de mueslie te zijn.. welke is dat dan met extra glusocamine?
oke als dat na 2009 gebeurd is ken ik de eigenaren niet
toen we naar de DA gingen moesten zijn ijzers eraf voor de foto en hij had toen alleen zooltjes en weet je wat voor gore beestjes tussen zijn hoeven zatten?! MAAIEN!! de smid van de da zei toen heel nuchter ooo hij heeft beestjes!! ik ging bijna over nek van narigheid bij het idee haha hij zei dat dit wel vaker voor kan komen met zooltjes.. sowieso 1 voordeel van de siliconen ertussen geen gore beestjes
. Ik wilde altijd al heel graag een keer met mijn eigen paardje naar het strand maar vanuit de Achterhoek is dat nog best wel een stukje.
) dat zou ik ook wel eens willen doen. Maar ik durf niet.