Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Isapaardje schreef:Dank voor de tip, alleen heb ik hier al epic maat 00 hier staan.
Kan ik wel om zijn achterhoeven krijgen, maar niet om de voorhoeven.
Ook de Cavallo's van Isabella's kunnen wel om zijn achterhoeven, maar niet om de voorhoeven.
Had heel graag de gloves bij hem gehad, want dat vond ik ooit een mooie schoen toen ik die voor Isa had, maar voor haar waren ze echt ongeschikt met die afwijkende hoefvorm.
En Yoob heeft er te ronde voeten voeten voor (hij zou een dikke cm over houden in de toon).
Isapaardje schreef:Ik had bij renegades gekeken, maar ook daar staat dat het geschikt is voor een wat langere dan brede hoef.
Yoob heeft dus bredere hoeven dan dat ze lang zijn.
Ga eens zien of ik Klaas te pakken kan krijgen en de easyboot trail bij hem mag komen bekijken. Ik wil die schoen eerst even zien, want volgens mij sluit hij vrij hoog ook om de hoef en is hij minder geschikt bij lage verzenen.
Voorlopig heb ik alle tijd, want Yoob heeft super voeten, maar nu het menseizoen er weer aan zit te komen, wil ik wel alvast rondkijken zodat ik dadelijk ook iets heb voor als ik het echt nodig ga hebben. Wil nl. veel km's met deze pony gaan maken
keona schreef:dan heb je dus niet de goede informatie,als je de cutback pakt van renegade zijn deze voor ronde hoeven.de normale zijn inderdaad vaak voor hoeven die iets langer zijn dan breed.maar ik heb allemaal paarden met ronde voeten en ik vind ze super
Tamara21 schreef:Hallo allemaal,
Ik wilde jullie (als kenners) advies vragen wbt hoefschoenen..
Ik ben opzoek naar hoefschoenen voor mijn Engelse Volbloed..
Heb 6jaar geleden de hoefschoenen aan laten meten van Smit maar dat vond ik persoonlijk geen succes, mijn paard kon er niet echt oplopen..(struikelde steeds en durfde niet te galloperen daardoor)
IJzers zijn voor hem geen optie, omdat hij ze continue aftrapt..(heeft vorig jaar zomer alleen maar kreupel gelopen daardoor)
Ik wil de hoefschoenen alleen gebruiken voor het buitenrijden, zomers is dat hooguit 3a4 keer peer week en 's winters 1a2x per week..
Welke schoenen zou ik het beste kunnen gebruiken, hoe moet ik het kwa maat opmeten..??
Alvast bedankt allemaal..!!
Isapaardje schreef:Bericht gehad van renegadehoefschoenen.nl dat de afmetingen van Yoobs voeten niet geschikt zijn voor Renegades. Dit toch vanwege de lengte die niet zo ver is in te korten, al geven de maattabellen dat wel aan. Voor de achterhoeven zou het ook in de breedte al niet eens kunnen.
Duss .... Helaas ... die vallen af.
Ga nu eens naar de Dallmer schoenen kijken.