Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gimli_ schreef:Nou, de Old Macs lijken goed te passen om de achtervoeten! Alleen strijkt hij er wat mee.
Het materiaal moet natuurlijk ook wat soepeler worden en meer naar de voet gaan vormen, dus ik wil ze wel even goed inlopen, want dit is de eerste schoen die past.
SIEMxFUNNY schreef:Welke maat de renegades ? Je mag de link van mij plaatsen
Gimli_ schreef:Rumpleteaser, ik zou niet zo de nadruk leggen op 'Quarter-hoefjes', ieder paard heeft namelijk unieke hoeven!
Gewoon even opmeten en dan naast maattabellen van verschillende schoenen leggen, er zit vast wel iets tussen.
Nou Gim z'n voorvoeten nog 'n keer opgemeten en hij zou perfect in Old Mac's (originals) passen, dezelfde die hij nu achter heeft dus, alleen 2 maten groter.
Alleen die krengen worden volgens mij nauwelijks verkocht in Nederlandalleen de G2's zie ik overal.
Ik ga cabcalor eens mailen want daar staan ze op de site, mensen hier ervaring? Of anders thesaddleryshop, maar ik heb eigenlijk nog nooit in het buitenland besteld.
Isapaardje schreef:Let wel op dat de prijzen op de saddleryshop in engelse ponden vermeld staan.
Overigens leveren ze goed en snel is mijn ervaring, alleen je betaald wel de nodige verzendkosten.
Zelf heb ik ook keer via ebay besteld en dat ging ook allemaal naar wens (waren ook nieuwe schoenen).
Nadeel van het buitenland is wel dat je minder makkelijk (tot niet) kunt ruilen.
Ik wil de nieuwe pony toch ook op hoefschoenen zetten, maar hij past niet in Isabella's schoenen, zelfs niet in het maatje groter. Hij heeft echt nog een maat groter nodig dus
Ga eens zien wat ik voor hem kan aanschaffen.
Glove of toch de renegades .. vindt die kleurtjes wel erg leuk, maar wat zijn die dingen duur zeg
Isapaardje schreef:Let wel op dat de prijzen op de saddleryshop in engelse ponden vermeld staan.
Overigens leveren ze goed en snel is mijn ervaring, alleen je betaald wel de nodige verzendkosten.
Zelf heb ik ook keer via ebay besteld en dat ging ook allemaal naar wens (waren ook nieuwe schoenen).
Nadeel van het buitenland is wel dat je minder makkelijk (tot niet) kunt ruilen.
Isapaardje schreef:Jeetje, heb ik Yoob zijn voeten opgemeten, heeft hij ook weer van die 'onhandige' hoeven ...
Ik wilde voor hem voor de glove gaan, maar zijn voeten zijn te klein voor de glove width, en niet geschikt denk ik voor de normale glove, want hij heeft in de breedte maat 0.5 nodig en in de lengte maat 00.5. Daar zitten 2 maten tussen ... Dus die vallen af.
Waar hij perfect in zou passen is de Trail hoefschoen van easyboot, maar die vind ik wel erg veel op de Cavallo lijken ... niettemin als ze lichter zouden zijn, zou het een optie zijn, want dat vind ik van de Cavallo het enige nadeel; het gewicht.
Gewone Easyboot zit hij met zijn 11 cm brede hoef, net op de grens (gaat tot 11 cm) ... neem ik maat groter, wordt de teen enorm lang (hij heeft erg ronde voeten) ..
Maw ... het valt bij hem ook niet mee haha (of nee ... bleh eigenlijk; had zo gehoopt de glove voor hem te kunnen gaan gebruiken).