nieuwe modellen easyboot schoenen! (edge,glove,glue-on,rx)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kevje06

Re: nieuwe modellen easyboot schoenen! (edge,glove,glue-on,rx)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 20:38

Wat is rx?

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 12:38

Ook een type schoen, een "therapeutische" als ik me niet vergis (van Easyboot).

Isa ja dat klopt, het was wel een beetje stroef... Maar tegen dat ik ze afdeed hadden ze eigenlijk wel warm (het zonnetje scheen er natuurlijk ook op). En volledige dagen zal hier sowieso geen optie zijn.
Ik hoop gewoon dat haar hoefjes nu een beetje gestimuleerd worden om meer aan te groeien... :\

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 16:23

De RX is inderdaad 'de therapeutische' schoen van easyboot.
Niet geschikt als rijschoen, maar je kunt er wel mee wandelen en doordat hij van soepel materiaal is en altijd pasvorm heeft, is hij geschikt voor 24 uur dragen.

Niet echt advertentiefoto die hieronder hoor; kleinste maat is voor Isa nog wat ruim, vandaar dat ze eerst nog sokken aan moet, en met haar eigen sokken is dat wat gefrot met al dat haar :D.
Sluitingen zijn geheel van klitteband. Ze zitten wel hoog, maar het is erg flexibel allemaal.

Afbeelding

(achterste hoef op foto heeft ze een normale epic aan).

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:36

Weet iemand of de glove wide al ergens in nederland verkrijgbaar is?

Mijn paard staat nu eenmalig op beslag omdat ze gevoelig werd tijdens opbouwen na een langdurige blessure, ik moet veel op het harde draven met haar. Ik vind de ijzers nu niet echt ideaal om verschillende redenen en denk er over om hierna terug blootvoets te gaan en als het nodig is hoefschoenen te gebruiken. Mijn paard heeft ronde hoeven (even breed als lang), een vrij gangbare maat, ik geloof 12 cm breed en lang. Ze heeft lage hielen van zichzelf en een heel gevoelige huid, ze heeft snel schuurplekken/wondjes (dunne huid, arabisch paardje en schimmel). Welke hoefschoenen zouden geschikt zijn? Ik denk dat de cavallo's te stug zijn voor haar.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 23:58

ja bij klaas!!!!!!krijg je glove wide.
maar renegade is een hele mooie schoen
Ireen_ schreef:
Weet iemand of de glove wide al ergens in nederland verkrijgbaar is?

Mijn paard staat nu eenmalig op beslag omdat ze gevoelig werd tijdens opbouwen na een langdurige blessure, ik moet veel op het harde draven met haar. Ik vind de ijzers nu niet echt ideaal om verschillende redenen en denk er over om hierna terug blootvoets te gaan en als het nodig is hoefschoenen te gebruiken. Mijn paard heeft ronde hoeven (even breed als lang), een vrij gangbare maat, ik geloof 12 cm breed en lang. Ze heeft lage hielen van zichzelf en een heel gevoelige huid, ze heeft snel schuurplekken/wondjes (dunne huid, arabisch paardje en schimmel). Welke hoefschoenen zouden geschikt zijn? Ik denk dat de cavallo's te stug zijn voor haar.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 11:48

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 13:34

Ja, dat is 'm. ;-)
Service en communicatie laten soms wel te wensen over helaas, maar dat zal niet altijd zo zijn.

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:32

Gimli_ schreef:
Ja, dat is 'm. ;-)
Service en communicatie laten soms wel te wensen over helaas, maar dat zal niet altijd zo zijn.

dat klopt, wacht al een 1.5 week op een reactie en een week op de schoenen :D

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 19:27

ja lees maar even wat posten terug bij klaas is de service erg slecht

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:40

Zolang ik ze maar krijg :D
niet dat blijkt dat ie failliet is ofzo want dan is het foetsie € 314 euries :j
Moet ik weer opnieuw gaan sparen. En hoop ik zeer van harte dat ze passen en niet weer retour moet sturen en "eeuwig" moet wachten op andere of mijn geld :o

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 13:55

mag je ze bij hem dan ook passen en passen ze niet terug sturen
sneppie schreef:
Zolang ik ze maar krijg :D
niet dat blijkt dat ie failliet is ofzo want dan is het foetsie € 314 euries :j
Moet ik weer opnieuw gaan sparen. En hoop ik zeer van harte dat ze passen en niet weer retour moet sturen en "eeuwig" moet wachten op andere of mijn geld :o

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 17:38

Dit staat bij hun op de site:
U kunt schoenen altijd binnen 7 dagen retour sturen, mits ze netjes gepast zijn, en dus niet beschadigd, en ook de orginele verpakking netjes onbeschadigd is.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 17:42

ik zit ook al 1,5 week op ooteman te wachten... morgen maar eens telefoontje aan wagen want had ze graag gehad nu alle bermen bevroren zijn en ik wel over de weg moet rijden.

corina430

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 00:48

Keona, heb je nou uiteindelijk je schoenen van Klaas gekregen ? Of je geld terug ?
Ik heb 14 januari gloves wide bij hem besteld maar nog niks gekregen.
Mijn e-mail en sms'en leveren geen resultaat op. Hij is gewoon onbereikbaar :(
En dat terwijl ik ze in NL bestelde om ze op tijd voor het winterweer te hebben
zodat ik nu lekker zou kunnen rijden en sleeën met m'n fjordje !

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 10:08

Wow, dan heb ik dus altijd mazzel gehad. Heb drie keer wat bij hem besteld en alle drie keren binnen drie dagen thuis bezorgd. Maar als ik weer iets moet hebben, mwah dan vind ik deze berichtjes niet zo motiverend. Heb in september de gloves wide bij hem gekocht. Weet wel dat er toen bepaalde maten waren die niet op voorraad waren. Maar ja, is wel fijn als hij dat even laat weten mocht dit het geval zijn bij die van jou.

sneppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:20

Dat er op bepaalde schoenen een langere levertijd zit, prima. Maar enig contact met de klant lijkt me wel gepast.

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:26

Tja ik heb het ook gehad met gaithers en pads die ik bij hem besteld had.
Duurde een eeuwigheid, geen reactie op mijn mail en uiteindelijk een bericht dat er iets mis was gegaan met het systeem, dat ik ze even opnieuw moest bestellen.
Gedaan, en toen had ik ze vrij snel in huis. Ideaal is anders natuurlijk.

haukieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 11:32

Wat ik wel heb gedaan is hem elke keer eerst mailen voordat ik bestelde. Of het op voorraad was en dat ik het meteen wilde hebben als ik betaald had. Hij reageerde dan vrij vlot en de bestelling regelde ik dan via de mail met hem. Dus nooit met het bestelformulier op de site. Zo doe ik dat eigenlijk bij alles wat ik bij een bedrijf via internet bestel. Als het een eeuwigheid duurt voordat ik antwoord krijg op mijn mail dan bestel ik ook niet bij desbetreffend bedrijf.

corina430

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 13:45

Hmm, oke. In elk geval goed om te horen dat jullie het uiteindelijk wel kregen.
Maar ideaal is het zeker niet inderdaad !
Als ik ze ergens anders had kunnen bestellen had ik het ook gedaan. De schoenen voor de achterhoeven had ik bij agradi besteld en die had ik binnen een paar dagen. Maar ja, de gloves wide moest ik óf in UK bestellen óf bij hem.
Ik ben eigenlijk ook niet zo voor eerst betalen en dan pas ontvangen. Maar ja, als er bijna geen leveranciers zijn van het product van je keuze moet het maar zoals het wel kan.
Als jullie je product uiteindelijk wel kregen is er in elk geval goede hoop dat ik ze ook nog wel krijg.

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:01

Zijn er hier meerdere gebruikers van gloves wide? De epic vlogen er bij mijn nogal makkelijk af omdat de schoenen niet optimaal pasten, maar als ik die tabel van de gloves wide bekijk zou ze daar net (qua lengte en breedte) in 1 maat vallen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 10:37

hoi,de gove wide lijkt me een erg fijne schoen alleen zijn ze niet in de kleinere maatjes wat ik ontzettend stom vind.

ik heb nu 4 stuks kunnen overkopen van iemand.en dat zijn de easyboot bare 00.ik ben benieuwd als ik ze binnen heb en hoop dat ze goed zitten en anders gaan ze weer de verkoop in.
want heb toch wel schoenen nodig voor de wedstrijd 10 mrt

ik heb ooit eens iets bij klaas besteld,maar niet pas!!!!

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 12:25

Ik hoop dat ik vandaag mijn Old Mac's binnenkrijg. :j
En dan duimen dat ze passen, ik kan werkelijk geen enkele schoen vinden die goed om z'n achterpootjes past.

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 13:30

Zijn er hier mensen die slechts 1 schoen nodig hebben? Ik heb namelijk easyboots epics staan, 1 maat 3 en 1 maat 4.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 13:34

Passen ze beide niet ?

Mandyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 13:38

De maat 3 blijft aan als ik die goed strak trek maar de maat 4 niet en helaas voor de hoef die de maat 4 schoen heeft past de maat 3 niet (te smal). Beide schoenen zijn eigenlijk ook in de lengte te groot, vooral maat 4 dan (paard heeft erg ronde hoeven) Momenteel staat ze op ijzers maar als ik toch terug hoefschoenen wil denk ik dat ik beter de glove wide eens probeer.