Atrose in het sprongewricht is inderdaad spat, je hebt kans dat de sprong nu zo dik is omdat de ontsteking fase bezig is

In de wiki kan je onder spat veel informatie vinden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Toen weer een flink poosje gestapt, opnieuw aangedraaft, en toen draafde ie gelijk goed weg!! Natuurlijk was het dressuurmatig gezien bij lange na niet 'goed genoeg' op de achterhand gereden, maar dat verlangde ik ook niet van 'm, en heb ik ook niet geprobeerd. Vind het veel belangrijker dat ie eerst maar eens rad gaat lopen. Daarbij komt ook, dat ie sowieso al een beetje slap in de achterhand is, daar was ik op aan het trainen voordat ie kreupel werd. Heb wel hier en daar een beetje geprobeerd wat meer naar voren te rijden, om te kijken hoe ie reageerde, maar geen verschil, bleef gewoon net zulke grote passen maken met z'n spatbeen als met het andere. Dus ik was heel erg blij gister!!!

hij zal wel spierpijn hebben van het weer onder het zadel lopen in combinatie met op stal staan.
En idd, hij zal wel wat spierpijn hebben gehad, en dan nog op 't hok moeten staan..
geen goede combi 
King staat op ijzers ,maar hij staat ook gewoon met ijzers in het land en gallopeerd dan ook als een gek dus moest een stapritje kunnen! ik heb voor de zekerheid oude sportsokken om zijn ijzers gedaan en gaan met die banaan! niks geen ijs problemen gehad!
ik heb splash voor de slee ingespannen vandaag. Peerd heeft nog nooit getrokken in haar leven en ze ging super. Ja, wel een beetje raar vond ze het wel maar na een aar minuten kon ze los en had ze het helemaal door. we zijn wel in de wei gebleven want je glijd zo van de slee af. We zijn al een paar maanden zo af en toe aan het oefenen voor later te laten inspannen maar het gewicht moest nog. Al mijn tuig gekeken of het zou passen en ja het was goed nu komt er echt tuig. enne ze liep goed in de wei, tis wel zacht maar goed. 

, mijn had is een beetje een zeikerd daarin). Ik ben benieuwd naar je filmpje 
foto zeg, zoveel sneeuw is er bij ons niet gevallen. Is een mooie foto voor volgend jaar met de feestdagen.
Hoop maar dat t door de kou komt..
Dat is nou nadat ie even op stal heeft gestaan, en ik 'm een keertje gereden heb.. Zou ie het rijden missen misschien? Moeilijk, soms wou ik dat ie kon praten..
dat had ik vandaag ook en ik denk dat mn gevoel ook wel klopte ,maar dan denk ik weer aan de goede dagen en haal daar weer positieve kracht uit , want waar maak ik me druk om denk ik dan hij stond 4 weken geleden stok kreupel , 3 weken geleden het Tildren infuus gehad plus spat beslag!!!! voor mn gevoel eeuwen geleden , dan zeg ik tegen mezelf even een pas op de plaats ! al het goede komt langzaam en je kunt niet in 1 keer wonderen verwachten! King loopt op het moment SUPER in stap onder het zadel en ik moet daar blij mee zijn ! want 4 weken terug stond ik op het punt hem in te laten slapen
het zijn de kleinde dingen die het hem doen en koester dat
geniet van je ritje die je hebt gemaakt ! het weer werkt ook gewoon niet mee nu en daar word je ook zwaarmoedig van.
Denk dat ik daar maar eens een mooi boekje voor ga halen. Een speciaal boekje voor m'n speciale vriendje 
Al is het maar voor de recreatie!!