Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hwn schreef:Wat doet magnesium eigenlijk concreet bij HB??
dre1968 schreef:Ik heb ergens gelezen dat ook in kort gras meer fructaan kan zitten omdat t gestresst is?
assebassie schreef:
Juangi schreef:Hwn: geef je ook supplementen bij? Zeewier oid? Water of bemesting zou ook nog best kunnen... Slootwater kan ook vervuild zijn.
[ [url=m/e1cI69.jpg]Afbeelding[/url] ]
hwn schreef:assebassie schreef:
Bedankt, ik lees het even na.Juangi schreef:Hwn: geef je ook supplementen bij? Zeewier oid? Water of bemesting zou ook nog best kunnen... Slootwater kan ook vervuild zijn.
[ [url=m/e1cI69.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nee, enkel GlucoBalance, maar dat zal niet zo ijzerrijk zijn vermoed ik. Ze kreeg wel af en toe wat luzernehooi, maar veel minder dan vroeger, dat is ook ijzerrijk. Weides zijn al enkele jaren niet meer bemest (sinds ze 2 jaar geleden HB raakte door in te breken in bemeste maaiweides), en het water komt hier uit de regenput. Maar ik heb hier ooit weidegras laten analyseren, en dat was heel ijzerrijk, zou door de leemklei bodem (of hoe dit hier ook heet) komen, dus moet ik ergens suikerarm hooi op de kop zien te tikken uit zandgebieden. Pff, paarden houden is toch niet simpel hé.
@Lo, wat een fijn nieuws!
zazaza schreef:Fijn nieuws Lo!
Ik zie jullie hier en daar de digitale pols noemen....hoe voel/vind je die? Waar?
Liiszle schreef:Hi allemaal,
Ik kom heel even snel binnen vallen, gezien ik op zoek functies hier steeds weer uit kom haha!
Onze pony is hoef bevangen en we moeten onderandere de hoeven koelen. Het liefst met ice packs, maar we hebben nog geen ice packs die la g genoeg is in huis. Tot die tijd koelen met water. Maar hoe lang koel je nu per hoef? Wat is normaal?
Graag hoor ik jullie advies!
Lo1234 schreef:Iemand ervaring met het “ gipsen”??
Ik heb filmpjes gezien van paarden die weer goed lopen.
Dan zou ik een stuk minder pijnstilling kunnen gebruiken.