Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
breakthelaw schreef:Ik zei toch ook niet dat het raar was??? Vroeg het me gewoon af, omdat de meeste ze voor het buiten rijden gebruiken en ik nam aan dat je nog niet op jouw 2-jarige reed.
keona schreef:voeten moeten juist hard worden,mijn veulens gaan ook veel mee aan de hand,over verschillende onder gronden.juist goed voor de voetjes
kevje06 schreef:bij mij zitten mijn delta's (type cavallo) achter te los maar voor prima, al lijken ze wel wat ruim ze loopt er prima op.
kan ze heel makkelijk aan doen, knellen niet.
vandaag bij mijn andere merrie ze om gedaan maar na 40 minuten toch wat rood heid in haar koten dus snel afgedaan.
blijft lastig.
Margee schreef:Welke schoenen zijn nu bij uitstek geschikt voor ronde hoeven? Mijn paard heeft nu Old Macs maar die slingerden de laatste keren rondom haar been en gingen dus af......
Margee schreef:Welke schoenen zijn nu bij uitstek geschikt voor ronde hoeven? Mijn paard heeft nu Old Macs maar die slingerden de laatste keren rondom haar been en gingen dus af...... Omdat ze dunne zolen heeft en we sommige stukjes over paden met steentjes moeten, wil ik haar toch weer op schoenen voor hebben. Ik heb trouwens erg veel moeite met omdoen van de Old Macs, krijg ze niet vlot om en heb daardoor nogal rugpijn.