norton84 schreef:ja bedankt tis ook beetje raar maar anderzijda misschien wel logische sinds kort rijd mn oudste zus nort ook., ze least hem voor een deel. en rijd hem ook nu moet ze van mij met gogeu rijden omdat nort anders zn hoofd tegen jouw hoofd gooit en gewoon zo blijft lopen dit rijd niet en is heel slecht voor zn rug en een beginner heeft niet de kunde en kennis om dit gelijk op te lossen. maar gisteren liep hij onregelmatig voor mn oog en toen ik er zelf opstapte was het weg en voelde ik dus niets mn zus voelt dat nog niet aan. vandaag mn andere zus die dus die quarter heeft erop gereden en hij liep gewoon zuiver. dat viel me donderdga ook op tijdens longeren dat hij gewoon zuiver loopt. dus mijn verklaring in eerste instantie is beginner die niet kennis kunde heeft maar wel wil leren en dat hij dan verkeerde belast en dus onregelamatig loopt maar wel gaan haar nu elke keer met rijden helpen met advies dus hoop dat het probleem in onkunde zit. vandaag gestart met de druppels van puur gewoon om te kijken of het evne goed helpt als de naf
veel succes annelieke
ik herken dit wel.. als iemand anders op sem gaat en niet de juiste kunde of knoppen weet te vinden gaat hij ook onregelmatig lopen.. drukt enorm zijn rug weg met als gevolg onregelmatigheid.. of als iemand niks aan hem vraagt gaat meneer lekker op de voorhand lopen in zeer langzaam sukkel drafje waar dan ook die onregelmatigheid te zien is..we zijn nu druk bezig met van achter naar voren rijden en zorgen dat hij blijft kauwen op het bit en niet vast zet..en ondertreden.. hij vind het moeilijk maar laat hier en daar mooie stukjes zien..
edit: als ik hem zelf rijd zoals we nu bezig zijn loopt hij goed maar zodra hij zijn kop omhoog gooi en rug weg drukt gaat hij de hollepiep dansen.. zo noem ik het dan maar