SIEMxFUNNY schreef:Omdat ik nogal wisselde meningen hoor over Klaas, heb ik ze bij Renegade zelf besteld.
Ik heb ze ook niet bij KLaas besteld, maar bij Hans:http://www.renegadehoefschoen.nl/
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SIEMxFUNNY schreef:Omdat ik nogal wisselde meningen hoor over Klaas, heb ik ze bij Renegade zelf besteld.
Gimli_ schreef:Nou, ik heb mijn zoektocht naar achter-schoenen weer hervat.
Na Easyboots (tussen maat 1 en 2) en Cavallo's (tussen maat 2 en 3) heb ik vandaag wederom gemeten en gezocht, en hij LIJKT perfect in de Old Mac's maatje 5 te passen.
Op MP zag ik ook nog een advertentie staan, 1 paar Old Mac's voor 50 euries dus meteen gemaild net.
Liefst had ik schoenen die onder de haarlijn blijven (nog steeds gelukkig met mijn epics voor zijn voorpootjes) maar dat lijkt 'm niet te worden helaas.
Iemand hier die ervaring heeft met de Old Mac's?
Ze ogen wat lomp (maar dat zijn de Cavallo's ook) maargoed, als ze passen ben ik gelukkig.
Splinter schreef:ik wil nog steeds de equine jogging shoe, maar goed heb ze nu niet nodig dus stel het maar even uit
Heb je geen passende schoenen meer gim?
Gimli_ schreef:Nou, ik heb mijn zoektocht naar achter-schoenen weer hervat.
Na Easyboots (tussen maat 1 en 2) en Cavallo's (tussen maat 2 en 3) heb ik vandaag wederom gemeten en gezocht, en hij LIJKT perfect in de Old Mac's maatje 5 te passen.
Op MP zag ik ook nog een advertentie staan, 1 paar Old Mac's voor 50 euries dus meteen gemaild net.
Liefst had ik schoenen die onder de haarlijn blijven (nog steeds gelukkig met mijn epics voor zijn voorpootjes) maar dat lijkt 'm niet te worden helaas.
Iemand hier die ervaring heeft met de Old Mac's?
Ze ogen wat lomp (maar dat zijn de Cavallo's ook) maargoed, als ze passen ben ik gelukkig.
Gimli_ schreef:Ik heb de epics die te groot waren gebruikt met 'n zooltje, maar ik vond 't niet fijn dat de voet daardoor zo hoog in de schoen kwam te zitten.
Paard vond 't tijdens de proefrit ook nodig door 'n baggerveld te scheuren waardoor ik ze meteen allebei kwijt was. Niet fijn dus.
Cavallo kreeg ik 'm bij maat 2 met pijn en moeite aan de achterkant erin (simple boot noemen ze dat) maar maat 3 kon ik zowat ronddraaien.
Andere optie is nog de BOA of de Glove wide, hoewel ik bij die laatste ook 'n beetje twijfel of dat wat zou worden qua maat.
En 't leuke is, toen ik destijds voor voorschoenen ging kijken, heb ik gewoon op goed geluk, zonder te meten, een maatje 2 epics besteld en daar heb ik er inmiddels al 'n paar van versleten.
SIEMxFUNNY schreef:Bizar is dat he. dat je de schoenen voor de voorkant gelijk hebt gevonden en dat het achter niet wil.
Dat de hoef hoger in de schoen komt klopt. Wanneer de cavallo past zijn ze ideaal.
Ik heb nu gelukkig ook de juiste schoenen gevonden. Voor Cavallo, achter renegade. Voor en achterhoeven zijn totaal anders. Mijn merrie is 2 jaar, dus ben bang als de voeten nog groeien dat ik dadelijk weer op nieuw kan gaan zoeken.
breakthelaw schreef:SIEMxFUNNY schreef:Bizar is dat he. dat je de schoenen voor de voorkant gelijk hebt gevonden en dat het achter niet wil.
Dat de hoef hoger in de schoen komt klopt. Wanneer de cavallo past zijn ze ideaal.
Ik heb nu gelukkig ook de juiste schoenen gevonden. Voor Cavallo, achter renegade. Voor en achterhoeven zijn totaal anders. Mijn merrie is 2 jaar, dus ben bang als de voeten nog groeien dat ik dadelijk weer op nieuw kan gaan zoeken.
Waarom heb je voor je 2 jarige schoenen?
breakthelaw schreef:SIEMxFUNNY schreef:Bizar is dat he. dat je de schoenen voor de voorkant gelijk hebt gevonden en dat het achter niet wil.
Waarom heb je voor je 2 jarige schoenen?