Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:HoefschoenGelukkig had ik maar een klein rondje dorp gedaan met de schoenen, meestal doe ik ze alleen aan als we een flinke rit gaan maken. Deed hem uit, en toen zat het er... Waarschijnlijk niet goed aan gedaan ofzo *geeft zichzelf een knal voor de kop*
![]()
Ik baal echt als een stekker, want een volgende keer de schoenen aan ben ik wel een beetje huiverig voor nu... En het is toch echt onze enige mogelijkheid met de kar weg te kunnen... Ijzers komen er echt niet meer terug onder
Tancreda4 schreef:Ik snap 3 maanden ook niet. Dan kan er weer een heel stuk van de hoef af, en is de verandering te groot. Elke keer hebben de pezen etc daar weer mee te maken, moeten weer wennen aan de nieuwe schoenen. Dat is toch vragen om problemen? Of vergrote kans op slijtage?
Dan maar een keertje een wedstrijdje overslaan zou ik denken, maar dat is ieders keuze. Vind het wel knap dat de ijzers er nog onder BLIJVEN liggen na zo'n tijd. Of verleg je ze nog een keertje om ze wat vaster te krijgen?
Arabesk schreef:ook met ijzers kunnen ze zich lelijk openhalen, maar ook zonder ijzers en zonder hoefschoenen. Onze draver stond ook een keer ineens met een snee in zijn hoefballen in het land