Als ze zoveel pijn hebben is vervoeren idd niet echt een fijne oplossing. Ik heb m'n pony toen wel opgeladen om naar de kliniek te gaan maar pff wat was dat tegen m'n gevoel in en had ik w echt spijt van toen ik dr uit de paddock haalde om mee te nemen. Stapje voor stapje schuifelen.
Wel met pijnstillers idd. 'gelukkig' knalde ze uiteindelijk door de pijn door de stress. Toen ze de trailer zag ging ze dribbelend als een wilde hengst mee (en daar op kliniek ook, en liet ze weinig pijn zien

Zorry wat rot van je paardje... Zo lastig dat iedereen toch zijn eigen behandel methodes heeft. Als je DA zegt ijzers eraf, dan zou ik dat ook volgen. Toch is het gevoelsmatig ook voor mij wel een ding en een vraagteken. Van ijzers af bij een gezond paard kan al veel gevoeligheid en wat pijn geven. Helemaal als ze dan nog de pijn van HB erbij hebben. Hoop dat de pijnstillers snel gaan aan slaan, sterkte!!!
Blackberry, heel veel sterkte.....
Ik was iets minder voorzichtig aan het worden. Toch even op het land na arbeid, hooguit 20 minuten, lang gras, korf. Ipv mijn 'helemaal geen gras' beleid. Ze word er zo onwijs blij van..... Maar als ik dit dan zo lees word ik toch weer terughoudend. Ze gaat nu super, dat wil ik graag zo houden... Vorige zomer was ze af en aan wat gevoelig, vooral na regen.