Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieshorses schreef:Ik zit dus ook met HB, ik vertel wel even, tips,trucs, alles is welkom
Merrie is dus een keer hoefbevangen geweest, niet voor lang, het was alweer heel snel genezen, wel bleef ze last hebben van gevoelige voeten.
Nu ongeveer 3 maanden later heeft ze redelijk wat gras gehad voor 3 weken, ik ben daarvan 2 weken op ZV geweest, nu kom ik terug en merrie wilt niet graag lopen, en ze is nogal dik.
Wel toevallig is, dat ze niet naar achteren leunt wat ze de vorige keer wel deed, ik denk dat deze tweede keer ze helaas wéér HB is, en dus op dieet moet, hoeven koelen, DA laten komen en als het goed blijkt te zijn rustig opbouwen.
Maar heeft iemand nog tips, verhalen, meningen of verklaringen? Alles is welkom, wel bij dit topic
Marlis schreef:Ik lees nog steeds mee maar het is hier aardig rustig.
Fijn dat het met laukje nog steeds goed gaat en het paardje hierboven ziet er super uit voor der leeftijd.
Met peep gaat het nog steeds super. Echt helemaal geen terugval gehad. Staat de hele dag op de weide(schraal land) en bijna volledig op kuilgras(goed voordroog). Verder trainen we elke dag bijna en zoiezo 2x per week prive les. Maandag tot donderdag gaan we naar het strand. Hopelijk gaat dat ook goed. En dan die week erna nieuw beslag.
Blon_D schreef:Marlis schreef:Gaan op een campoing met paard. Super veel zin in.
5 jaar geleden voor het eerst geweest en verder ook de enige keer toen had ze me eraf gegooit dus ben benieuwd. Haha
In nederland en zo ja waar? Heb je misschien een link ofzo wil ook nog graag een dag of 2 weg,,