Fijn dat jullie al weer zo ver aan de slag zijn Noa en Gulpje!! Jullie zijn toch ook al heel lang bezig of niet??
Succes alvast morgen NOa, te hopen dat alles goed is!!
Hoe is het nu met jouw paardje Quiz?? Ik las ergens dat hij nu een schieffel heeft??
Wij zijn nu in totaal 24 maanden bezig. Nouja bezig, revalideren doen we niet meer, maar moet er wel heel veel rekening mee houden.
Ik heb me er bij neergelegd dat het niet beter dan dit zal worden. In principe doe ik al een tijdje weer alles met hem, buiten springen dan. Maar elke keer als de smid is geweest speelt zijn been op, als hij een keer gek op de wei gedaan heeft speelt zijn been op enz. Ik train hem gewoon verder, smeer dan alleen met traumeelgel maar doe verder niks.
Laatst ben ik 4 weken op vakantie geweest, en toen heeft hij voor het eerst in 2 jaar dus echt vakantie gehad! Nou, dat had ik beter niet kunnen doen, in zijn geval is het echt dat rust roest. Toen ik terug kwam heb ik weer heel rustig op moeten bouwen, zijn pees moest echt weer soepel worden. Daaraan merk ik dat het gewoon nog echt niet goed is, maar dat het denk ik ook niet beter zal worden dan het nu is.
Zolang ik hem in beweging houdt en op de gewone dingen let zoals goed instappen, regelmatig naar buiten, goede cooling down, niet te zware bodem, kan ik hem normaal trainen. Dat doe ik nu ook weer!
Ik wil hem in het voorjaar nog eens laten scannen, gewoon om te kijken hoe het er nu van binnen uit ziet. Ik wil volgend jaar ook eindelijk eens beginnen met wedstrijden