Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik had het beter in mijn kaaskroketten gedraaid toen ik er probeerde te maken (ik ben toch zo een keukenprinses
). Ik wist dus alleen niet dat het eigenlijk de glucosamine was. Maar eigenlijk is het wel logisch (even gelatine gegoogled). In ieder geval ik ben weer een stuk wijzer!
die combinatie is wel succesvol
Ontstekkingsremmend kruiden zijn duivelsklauw, gember, moerasspirea,....
Hoestal schreef:Beste Maris,
Het verhaal over het gebruik van Glucosamine, is totaal klink klare onzin.
Ik heb het zelf bij mijn eigen paard gebruikt, eigenlijk ben je continu verplicht om het te blijven geven.
Een potje van Glucohorse kost €30,00,- om de 2 maanden en je kan er niet mee stoppen en met Gelatine kan
je dat wel doen. Zodat het paard z'n lichaam z'n eigen werking kan doen zoals hoe het eigenlijk hoort!
hij was erg stijf en beetje onregelmatig dus even een stapje terug..wel weer goeie tips mee gekregen waar we mee aan de slag kunnen..
we hebben heel goed getraind tov van de vorige keer en zijn weer met sprongen vooruit gegaan.
helaas groeit het gras voor geen meter maar ben wel mijn wei aan het klaar maken..paaltjes op zijn plek enz..kan het niet laten zo als de zon schijnt en ik ben er mee bezig toch een soort van hopen dat hij er snel op kan..
godzijdank heeft een ander stalgenootje die later hetzelfde rondje ging mijn ijzer gevonden hahaha scheelt weer in de kosten
smid komt gelukkig woendag dus hopelijk heeft hij er niet al teveel last van..morgen en woensdag maar even rustig aan doen en lekker aan de hand wandelen.
) alleen hadden de hondjes een aantal keren dat ze zoooo druk aan het spelen waren, dat ze Mister compleet vergaten en eerst vlak langs hem renden, waardoor Mister gelijk zijn benen in trok om ze niet te raken, en later liep mijn labrador gewoon tegen zijn voorbeen op
en Mister vertrok geen spier! zooooo braaf!!!