nieuwe modellen easyboot schoenen! (edge,glove,glue-on,rx)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Isapaardje

Re: nieuwe modellen easyboot schoenen! (edge,glove,glue-on,rx)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 22:40

Klaas besteld veel in Engeland bij de the Saddleryshop : http://www.thesaddleryshop.co.uk/C/Hoof ... Boots-(186).aspx
Ik heb daar zelf ook een paar keer besteld, en moet zeggen, goede service en snelle levering.
Verzendkosten zijn wel hoger, maar de schoenen zijn er een stuk goedkoper en je kunt ook alle losse onderdelen daar bestellen.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:05

Klopt t dat de easy boot in de hoef vast gaat zitten met soort haakjes?

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:18

Alleen de normale schoen, zonder gaiter, heeft soort weerhaakjes.
Gaat niet echt in de hoef vast zitten, maar zorgt ervoor dat de schoen niet snel uit kan.
Zelf heb ik die haakjes overigens platgeslagen :D

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 23:26

Werkt super maar of t goed voor de hoef is...
Heb ze 2e hands voor onze ruin gekocht, blijven super zitten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 01:21

Iris_Z schreef:
Helaas moest dat gelijk :(

Dan moet je hem schriftelijk (en aangetekend) een brief stuur betreffende zijn plicht tot de te leveren dienst. ;)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 08:50

maar over die haakjes zitten toch plastic kapjes? deze heb ik er gewoon nog om zitten

singasong

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 09:27

rakni schreef:
pff klaas ja het is inderdaad jammer karin dat hij het niet helemaal red qua service. Met zijn kennis is niets mis maar ik zit hier ook al een poosje te wachten...

Kun je me dat eens uitleggen? Ik neem aan dat je de kennis bedoeld over de hoefschoenen? Is het niet zo dat een hoefschoen wel of niet past en als je paard er goed mee wegloopt dat de schoen is die je moet hebben?

Ik zit ook nog steeds te wachten op een antwoord op dat mailtje over wanneer hij hier heen kan komen en wat de kosten zijn. Overigens heeft Hans Arendse ook nog steeds niet gereageerd op mijn 1e mail en dat heeft Klaas dan weer wel gedaan.

Isapaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 13:51

Vandaag navraag laten doen (in ruitersportzaak) naar de shetlandmaat van Cavallo.
Is nog altijd in productie. Verwachte levertijd is 2 maanden (eind februari/begin maart 2012).

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 14:13

Woei, hoop dat ze er dan ook echt zijn, ik zit er echt op te wachten (al een hele tijd).

Ik ben gister als pas service bezig geweest. Had mijn emmer schoenen in de auto staan, dus eventje gepast bij een klant.

Iris_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:57

Marcella schreef:
Iris_Z schreef:
Helaas moest dat gelijk :(

Dan moet je hem schriftelijk (en aangetekend) een brief stuur betreffende zijn plicht tot de te leveren dienst. ;)

Ondertussen contact gehad na een een sms. Verteld dat ik wil weten hoe het zit en ik anders hogere stappen ga ondernemen. Nu schijnt het dat het pakket opgestuurd (vorige week zaterdag) is (zou een mail krijgen met track&trace,niet gehad) maar onvindbaar is.....

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-11 23:24

singasong schreef:
rakni schreef:
pff klaas ja het is inderdaad jammer karin dat hij het niet helemaal red qua service. Met zijn kennis is niets mis maar ik zit hier ook al een poosje te wachten...

Kun je me dat eens uitleggen? Ik neem aan dat je de kennis bedoeld over de hoefschoenen? Is het niet zo dat een hoefschoen wel of niet past en als je paard er goed mee wegloopt dat de schoen is die je moet hebben?

Ik zit ook nog steeds te wachten op een antwoord op dat mailtje over wanneer hij hier heen kan komen en wat de kosten zijn. Overigens heeft Hans Arendse ook nog steeds niet gereageerd op mijn 1e mail en dat heeft Klaas dan weer wel gedaan.

Wat ik bedoel: klaas weet veel over hoeven en hoefschoenen. hij verkoopt hele goede producten. En hoefschoenen, als je iemand hebt met verstand van schoenen die ziet wat voor hoeven je paard heeft kan diegene jou sneller aan de juiste schoen helpen. Ik heb een berg hoefschoenen gehad voordat ik de juiste te pakken had. niet alle schoenen zijn geschikt voor alle hoeven.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 09:10

nou dat weet iedereen toch op internet vind je zoveel over de hoef vormen en de schoenen die dan aan sluiten.net een beetje gezond verstand weet iedereen dat[/quote]

Ik zit ook nog steeds te wachten op een antwoord op dat mailtje over wanneer hij hier heen kan komen en wat de kosten zijn. Overigens heeft Hans Arendse ook nog steeds niet gereageerd op mijn 1e mail en dat heeft Klaas dan weer wel gedaan.[/quote]

Wat ik bedoel: klaas weet veel over hoeven en hoefschoenen. hij verkoopt hele goede producten. En hoefschoenen, als je iemand hebt met verstand van schoenen die ziet wat voor hoeven je paard heeft kan diegene jou sneller aan de juiste schoen helpen. Ik heb een berg hoefschoenen gehad voordat ik de juiste te pakken had. niet alle schoenen zijn geschikt voor alle hoeven.[/quote]

Iris_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:32

Iris_Z schreef:

Ondertussen contact gehad na een een sms. Verteld dat ik wil weten hoe het zit en ik anders hogere stappen ga ondernemen. Nu schijnt het dat het pakket opgestuurd (vorige week zaterdag) is (zou een mail krijgen met track&trace,niet gehad) maar onvindbaar is.....[/quote]

Ik heb navraag gedaan bij de PostNL, er is geen pakket aangemeld op mijn adres. Dus eerlijk gezegt geloof ik niet dat de hoefschoenen verzonden zijn. Ook is er geen maat 3 meer leverbaar (eind december weer) . Hij mailde om een andere oplossing te vinden, maar nogsteeds niks gehoord, ook niet via meerdere smsjes. Tijd om een aangetekende brief te gaan sturen naar Klaas Feuth.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 12:35

nou dat denk ik toch ook,hoop dat je je geld terug krijgt.ik zou in iedergeval ergens anders de schoenen kopen.succes
Iris_Z schreef:
Iris_Z schreef:

Ondertussen contact gehad na een een sms. Verteld dat ik wil weten hoe het zit en ik anders hogere stappen ga ondernemen. Nu schijnt het dat het pakket opgestuurd (vorige week zaterdag) is (zou een mail krijgen met track&trace,niet gehad) maar onvindbaar is.....

Ik heb navraag gedaan bij de PostNL, er is geen pakket aangemeld op mijn adres. Dus eerlijk gezegt geloof ik niet dat de hoefschoenen verzonden zijn. Ook is er geen maat 3 meer leverbaar (eind december weer) . Hij mailde om een andere oplossing te vinden, maar nogsteeds niks gehoord, ook niet via meerdere smsjes. Tijd om een aangetekende brief te gaan sturen naar Klaas Feuth.[/quote]

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 23:49

Weet iemand waar de delta boots verkocht worden.
Kan ze alleen bij klaas vinden en na de berichten over hem niet zo een goed idee denk ik...
Mijn 2e handsjes bevallen zo goed dat ik voor mn andere merrie ook een set wil.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 09:21

delta is toch bijna het zelfde als cavallo.verbeter me alls ik ongelijk heb ,maar de cavallo is op veel plekken te krijgen de delta hoofschoen weet ik zo niet ik kijk even voor je
kevje06 schreef:
Weet iemand waar de delta boots verkocht worden.
Kan ze alleen bij klaas vinden en na de berichten over hem niet zo een goed idee denk ik...
Mijn 2e handsjes bevallen zo goed dat ik voor mn andere merrie ook een set wil.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-11 14:27

dank je voor de links
ik denk dat ik ze dan bij mustad in kampen ga bestellen
wilde ik net al doen maar heb zelf geen credit card en kan alleen met credit card betalen dus even wachten tot mijn man thuis is
iemand ervaring met hun service?

Odi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-11 10:58

Op de site die Delphi heeft gegeven zie ik staan: hoefShop goes Holland *\o/* *\o/* *\o/* .
Hoop zo dat ze ook een passervice hebben.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 13:14

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 17:48

Heeft iemand ervaring met het bestellen bij renegade? Ik heb een week of 2 geleden onderdelen besteld, maar kan nergens een levertijd vinden.

breakthelaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:32

Bij Hans of bij Renegade zelf?
Bij mij duurde het vrij lang, maar dat was omdat hij (Hans) ze zelf niet meer op voorraad had (de schoenen), maar zodra ze binnen waren heeft ie ze dezelfe dag nog opgestuurd.

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:34

Omdat ik nogal wisselde meningen hoor over Klaas, heb ik ze bij Renegade zelf besteld.

kevje06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:39

Kan ik de ijzeren kabels van de easy boots zelf vervangen en waar kan ik ze bestellen?

SIEMxFUNNY

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 18:44