Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rakni schreef:pff klaas ja het is inderdaad jammer karin dat hij het niet helemaal red qua service. Met zijn kennis is niets mis maar ik zit hier ook al een poosje te wachten...
Marcella schreef:Iris_Z schreef:Helaas moest dat gelijk
Dan moet je hem schriftelijk (en aangetekend) een brief stuur betreffende zijn plicht tot de te leveren dienst.
singasong schreef:rakni schreef:pff klaas ja het is inderdaad jammer karin dat hij het niet helemaal red qua service. Met zijn kennis is niets mis maar ik zit hier ook al een poosje te wachten...
Kun je me dat eens uitleggen? Ik neem aan dat je de kennis bedoeld over de hoefschoenen? Is het niet zo dat een hoefschoen wel of niet past en als je paard er goed mee wegloopt dat de schoen is die je moet hebben?
Ik zit ook nog steeds te wachten op een antwoord op dat mailtje over wanneer hij hier heen kan komen en wat de kosten zijn. Overigens heeft Hans Arendse ook nog steeds niet gereageerd op mijn 1e mail en dat heeft Klaas dan weer wel gedaan.
Iris_Z schreef:Dan moet je hem schriftelijk (en aangetekend) een brief stuur betreffende zijn plicht tot de te leveren dienst.
Iris_Z schreef:Iris_Z schreef:Dan moet je hem schriftelijk (en aangetekend) een brief stuur betreffende zijn plicht tot de te leveren dienst.
Ondertussen contact gehad na een een sms. Verteld dat ik wil weten hoe het zit en ik anders hogere stappen ga ondernemen. Nu schijnt het dat het pakket opgestuurd (vorige week zaterdag) is (zou een mail krijgen met track&trace,niet gehad) maar onvindbaar is.....
kevje06 schreef:Weet iemand waar de delta boots verkocht worden.
Kan ze alleen bij klaas vinden en na de berichten over hem niet zo een goed idee denk ik...
Mijn 2e handsjes bevallen zo goed dat ik voor mn andere merrie ook een set wil.