Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uriah schreef:Welkom Maggie_eddy! nou is het natuurlijk voor ons allemaal niet leuk om hier mee te KUNNEN praten ,maar welkom!![]()
Jouwn paard is dus ook 7 en heeft ook spat , ongelooflijk he? zo jong en al spat!!!
Wat moeilijk lijkt het me dat als een paard juist heel goed 'bevalt' en hij blijkt wat te mankeren!
Toch denk ik dat je geen kans maakt om hem terug te kunnen verkopen want je hebt zelf voor de klinische keuring gekozen , echt een rot situatie voor je!
Hopelijk ziet de DA er nog een goede toekomst in en kunne jullie gewoon lekker samen gaan rijden! als ik mijn DA mag geloven is spat niet einde paard en einde paard en rijden.
Misschien rare vraag maar heb je hem verzekerd?
En misschien kijk ik erover heen maar hoe zag de foto eruit bij je paard ? welke fase?
Met King gaat het nu na bijna een week op spat beslag goed , hij is nog wel wat minder beweeglijk links achter maar ik zie aan hem dat hij tevreden is en minder pijnlijk. Hij kijkt minder chagerijnig en wordt jolig en heeft zin in lopen ! ik moet de pas er aardig inhouden als ik met hem loop!
Als de sneeuw weg is wil ik graag mn 1e stapritje onder het zadel maken
splash1999 schreef:volgens mijn da heeft het voeren van supplementen voor artrose (glucosamine, gelatinaat) geen effect op spat.
Uriah schreef:Dus eigenlijk heb je nog geluk ook Maggie Eddy want het zit dus bijna dicht??? geef je je paard ook glucosamine? en heb je hem op spat beslag?
splash1999 schreef:bij mij is de smit ook geweest en ze staat prima op haar voeten. Hij vertelde dat nederland binnendoor bekapt bij spat maar duitsland juist buitendoor. Vreemd he. hij laat haar staan op de manier zoals zij wilt (op advies van de arts)
splash1999 schreef:bij mij is de smit ook geweest en ze staat prima op haar voeten. Hij vertelde dat nederland binnendoor bekapt bij spat maar duitsland juist buitendoor. Vreemd he. hij laat haar staan op de manier zoals zij wilt (op advies van de arts)