Mensen ik ben zo blij. Ik heb vandaag mijn M-debuut gehad en ik heb een winstpunt
. Mijn grote droom is uitgekomen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Mijn grote droom is uitgekomen

Of dat in ieder geval weer opbouwen. Ik had haar eigenlijk al met pensioen 'gedaan' maar daar is het ze het volgens mij niet helemaal mee eens
Longeren is geen optie, dus kijken of ik haar onder het zadel in de bak wat los kan gaan werken en dan weer mee naar buiten
mezelf en sem goed ingepakt en gaan..2 stalgenootjes gingen ook mee..eenmaal op een mooi lang vlak stuk gras wilde we een stukje draven maar de paarden dachten er anders over haha..man wat gingen we hard sem was zo blij dat ik echt grote moeite had om te blijven zitten en meneer kan ook echt gigantisch hard even lekker zijn benen strekken..alle energie van de winter eruit gegaloppeerd..omdat het gras vaak te nat was kon dat ook niet maar dit keer was alles goed droog en vlak en konden we in de 5de versnelling..voordeel was wel dat we allemaal lekker warmen kregen haha..een kort maar krachtig ritje was het vandaag..
.
..stalgenootje heeft een draver en die liep voorop en sem werd nogal nijdig omdat hij er langs wilde maar niet kon bijhouden hahaha het overviel ons een beetje dat ze echt als een duiveltje in een doosje zo af gingen volgende keer iets meer voorbereid! sem was daarna wel super relaxed haha hij had het echt even nodig denk ik..
net terug vans stal..ik was een beetje huiverig dat het misschien te hard ging gister en dat hij vandaag daar last van zou hebben maar hij liep best lekker aan de longe..ik hoop dat er morgen iets minder wind waait dan wil ik even in bak rijden maar het is best afzien nu
aanstaande zondag hebben we weer les en als alles nu goed loopt gaan we 2de paasdag met een paar meiden van naar de A'damse bossen..
Het lijkt wel of ze terug de Urka van vroeger wordt! Ik duim dat dit lang mag blijven duren!
er 2de paasdag een hardloopwedstrijd dus gaat het niet worden..nu maar hopen dat we ergens anders heen gaan maar helaas ben ik afhankelijk van een stalgenootje dus even afwachten..