Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Huertecilla schreef:detour schreef:En wat doe je daar dan mee?
Andere vorm van bekappen?
Ja, ik streef naar Niet Bekappen. Dit houdt niet meer in dan het een béétje netjes bijhouden van wat de omstandigheden vormen.
Het zomerresultaat staat op de omslag van het nb-kursusboek.
Wat de zomer- en winterhoeven hier zijn en wat het verschil is en waarom héb ik al meermalen op Bokt en PN/HN uigebreid geschreven. Meermalen en mijn ervaring is dat dit zinloos is. ´Men´speelt het zelfs klaar om het ´niet mee´eens´ te zijn met wat hier gebéurt![]()
Dat ervaar ik als tijdverlies.
Kortom: huur een ervaren hoefprofi in met brede kennis zoals Hans Arendse of Spikey Blue. Die hebben exact hetzelfde op hun netvlies als ik maar dan mbt de NL paarden onder NL omstandigheden.
hc
opala schreef:Jullie doorvragers moeten maar eens onder de hoeven van je eigen paard kijken, elke hoef is voortdurend aan verandering onderhevig
Kymalin schreef:Je moet ook verder durven kijken dan de hoeven van je eigen paard Opala, hoe de hoeven van mijn beesten er uit zien weet ik nu zo langzamerhand wel. Kijk en vergelijk!

Huertecilla schreef:´Nee is ook een antwoord.´
Bron: postbus 51
henny_w schreef:Huertecilla schreef:´Nee is ook een antwoord.´
Bron: postbus 51
Okee, HC.
Dan neem ik je bij deze absoluut niet meer serieus. Wat voor beweringen je ook doet.
Ik vind het echte tijdverspilling om verder nog te reageren op jouw berichten.
Deze 'echte' vrouw gaat zometeen met veel plezier sturen in haar stoere Dodgecombinatie van bijna 5 ton vergezeld van haar tevreden paarden op natuurlijk ijzerloze maar wel all-terrainhoeven die het hier heerlijk in deze contreien naar de zin hebben. En een paar uur genieten van de prachtige in de IJstijd gecreerde natuur van de Holterberg vergezeld van een heerlijk oerhollands zonnetje.
Kymalin schreef:ja hoor, kijk maar in m'n profiel, beslagen paarden in aktie!
.
Kymalin schreef:Net zo duidelijk als alleen een foto van de onderkant zonder dat je de stand of wat dan ook kan beoordelen![]()
. Iemand die kritisch is naar anderen, zou geen seconde moeten dralen. Je wilt van iedereen en alles details weten, maar aan je eigen deur mag niet geklopt worden. Ik ben ook dol op plaatjes

detour schreef:Ik hoop dat ze kwalitatief goed genoeg zijn.![]()
OPala zou jij eens van de zijkant de paarden je paard zijn voeten willen fotograveren? Of van de voorkant? Thanks.![]()
We hebben de paarden hier SM lopen en SN aan huis.
Als ik de tip krijg van mijn smid mijn paarden natural te l;aten bekappen dan zal ik het zeker overwegen.
Als ze zin hebben in sm -achtige polyamorie, no problem, mits het 's nachts niet onder het raam gebeurt want dan wil ik slapen.