Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zahlina schreef:Oh schitterende het hebben van een bedrijfje is voldoende om goed te zijn![]()
Hahahahaha mijn stal is ook aangemeld bij de kvk, nu kan is dus ook paarden bekappen...
Oh nee heb een zwakke rug![]()
En realiseer je je wel dat jij de gene bent die deze halve gare een cursus hebt gegeven en vertelt heb hoe het werkt
KiWiKo schreef:arno........... jij vormd je toch ook een mening over TB via google?
arno8 schreef:@paardje 2005: als je je werkelijk in NB had verdiept, had je geweten dat de stand van jouw paard met NB ook niet aangepast zou zijn, sorry, maar ik geloof je gewoon niet.
En dat je op basis van google een mening over NB vormt... dat is niet mijn probleem.
arno8 schreef:Zahlina schreef:Oh schitterende het hebben van een bedrijfje is voldoende om goed te zijn![]()
Hahahahaha mijn stal is ook aangemeld bij de kvk, nu kan is dus ook paarden bekappen...
Oh nee heb een zwakke rug![]()
En realiseer je je wel dat jij de gene bent die deze halve gare een cursus hebt gegeven en vertelt heb hoe het werkt
Ik ben ook degene die heeft gezegd dat je op basis van de cursus geen andere paarden dan je eigen paard kunt bekappen. Jij bent helaas degene die ondanks dat je dat heus wel weet blijft doen alsof dat niet op de cursus wordt verteld...
arno8 schreef:Fijn! Iemand die goed kan googelen! Dan heb je vast in no-time de links naar al die schrikbarende verhalen hier in het topic gezet!
En dan bedoel ik niet alleen die ene welbekende (vol met leugens zittende) op hoofcare.nl
arno8 schreef:@2005:
Omdat de cursist de eerste keer een prof laat komen bij zijn eigen paard. Op de rest van je suggestieve vragen hoef ik niet in te gaan.
Zahlina schreef:Nee Arno ik kan er niet bij.
Eigen paarden mogen jouw cursisten wel op deze manier neerzetten?
Als je niet door hebt dat je een paard van een ander verpest heb je dat ook echt niet door bij je eigen paard.
Ik weet dat jullie vertellen dat ze dit niet op andersmans paarden moet doen en het liefst met begeleiding maar je hebt een groep die dit niet doet en zich al snel rijk rekenen![]()
Ik herhaal mijn vraag toch nog maar eens, zijn ondertussen meer vragen geworden:
Wat zouden jullie zelf doen als zo'n bokhoef onderhanden kreeg?
Welke opleidingen hebben jullie gevolgd om je te bekwamen als opleiders?
Zahlina schreef:Nee Arno ik kan er niet bij.
Eigen paarden mogen jouw cursisten wel op deze manier neerzetten?
Als je niet door hebt dat je een paard van een ander verpest heb je dat ook echt niet door bij je eigen paard.