En ja, ik hou er niet zo van als paard wondjes heeft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kelly21 schreef:Ik gebruik al 18 jaar bandages en ik heb er nog nooit problemen mee gehad.
Bij goed gebruik kan het geen kwaad.. Ik heb zelf net nog effe de DA gebeld en die zei ook bij gied gebruik kan het geen kwaad. Vooor sommige paarden bied het zelf onder steuning
tuinkabouter schreef:tuurluk is dat niet slecht,als ze echt slecht waren,waarom zijn ze dan uitgevonden
tuinkabouter schreef:tuurluk is dat niet slecht,als ze echt slecht waren,waarom zijn ze dan uitgevonden
kelly21 schreef:En toch bied het bij mijn paard wel ondersteuning. Hij word snel kreupel en met bandage niet/minder snel.
kelly21 schreef:Ik vind het wel weer welletjes geweest met jullie. Dat ervoor geleerd heb wil niet zeggen dat je weet hoe mijn paard in elkaar zit ik heb er ook geen uitleg voor. Ik ben blij dat die K'T bandages helpen.
kelly21 schreef:En toch bied het bij mijn paard wel ondersteuning. Hij word snel kreupel en met bandage niet/minder snel.
BrittKitt schreef:Ach opaal, doe je best, ik ben allang blij dat wij met zn allen jóú overtuigd hebben
Betekent in ieder geval dat er toch nog mensen luisteren af entoe! Mensen die er niet in willen geloven kan je vertellen wat ze willen maar ze geloven het niet.
Mensen geloven pas dat iets slecht is als ze het met eigen ogen gezien hebben(jammer genoeg in de meeste gevallen)
BrittKitt schreef:Jawel, en ook bij clinics is het slecht.