Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Solvej schreef:Hey wat een fijne berichten!
Versace heeft me flink laten schrikken. Het ging best goed, kwartiertje stap en draf werk op de lange lijnen. Maar donderdag vond ik hem 'anders' had het idee dat er iets zou gebeuren dus stapte hem even aan de hand en als hij zou ontspannen wilde ik er nog even op. Maar opeens begon hij helemaal te flippen, is los gekomen en heeft 5 min. door de bak heen gegalopeerd en gebokt. Ik helemaal in paniek, tot hyperventileren met tranen in m'n ogen aan toe. Aangezien hij absoluut niet mocht bokken of galoperen ivm de beschermvlies van de pees. Voor de zekerheid 20 min. gekoeld, op stal gezet zonder bandage zodat ik kon zien hoe het been eruit zag. Dag erna was het gewoon dun en niet warm. Dus ga maar even van het beste uit. Hij staat nu in Brabant op m'n nieuwe werk dus ik wacht het weekend maar even af. Hij loopt er ook nog goed op. Maar god hey wat heeft die me laten schrikken!!!
nadina schreef:Jeetje Solvej, wat zul jij geschrokken zijn! En Splash, dat is ook een verhaal! Lekkere dierenarts!
Presscott schreef:Hoi Hoi,
Ik heb een pony gehad genaamd Valentijn,
en die had ook een gebroken Griffelbeen,
Valentijn moest toen afgemaakt worden,
ik hoop niet dat het bij jou pony ook moet gebeuren,
want het is gewoon geen fijn gevoel,![]()
-xxjes- en veel succes