Razor schreef:Mijn paardjes kunnen niet lopen zonder ijzers..
dat is toch een zeer kwalijke zaak
kennelijk zijn de hoeven dus niet gezond
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Razor schreef:Mijn paardjes kunnen niet lopen zonder ijzers..
Arabesk schreef:dat is toch een zeer kwalijke zaak
kennelijk zijn de hoeven dus niet gezond
Karoliefje_ schreef:Inderdaad, mensen gebruiken paarden toch ook op een onnatuurlijke manier. Of wilde jij zeggen dat het natuurlijk is een paard te rijden? Nee. Dat is het simpelweg niet. En mijn Fries heeft ook ijzers nodig, Omdat ik haar bereid en de hoeven anders niet goed blijven.
Karoliefje_ schreef:Inderdaad, mensen gebruiken paarden toch ook op een onnatuurlijke manier. Of wilde jij zeggen dat het natuurlijk is een paard te rijden? Nee. Dat is het simpelweg niet. En mijn Fries heeft ook ijzers nodig, Omdat ik haar bereid en de hoeven anders niet goed blijven.
Citaat:... of hij is hoefbevangen geweest.
Citaat:Ik ken maar weinig 17-jarigen die hun paard volledig zelf betalen en het feit dat je moeder ook op Bokt zit, geeft aan dat zij zich ook met het paardengebeuren bemoeid. Misschien is het handig om eens duidelijk met je moeder te overleggen en niet jezelf vast te bijten in een standpunt dat per definitie anders is dan dat van je moeder (dat is namelijk volstrekt normaal op jouw leeftijd).
Als jij die uitzondering bent die wel helemaal zelf het paard bekostigd: mijn welgemeende excuses.
Justarman schreef:Als ijzers goed waren voor paarden, dan waren ze er wel mee geboren..!
Esperanza schreef:Weer zo'n onzin uitspraak.....
Jij bent ook niet geboren met kleding aan?