Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Babootje schreef:Lees wat er staat Penotti.. Het KAN een uitkomst zijn. En ja dat kan ook bij een 2,5 jarige zo zijn. Daarmee zeggen we ook niet dat dat bij dit paard zo is. Maar het kan nooit een reden zijn om te denken "ik doe dat en dat onderzoek maar niet, want straks zijn de kosten allemaal voor niets geweest".
Dat is wat er wordt gezegd.
Ik wordt soms zo moe van dat verkeerd lezen....
_Penotti schreef:Nee je hebt een andere mening.
Jij vind hem door dat hek ongeluk ongelooflijk krom, nou wij minder.
Babootje schreef:Hij staat misschien niet op 3 benen, maar. Met metacam gaat het beter, zonder slechter. Dat laat zien dat het paard PIJN heeft namelijk. Met de wetenschap dat het een ongeval heeft gehad waarbij het in een hek vast is komen te zitten, reden genoeg om er goed naar te laten kijken.
hwn schreef:Heb nog eens vluchtig teruggelezen, en misschien lees ik erover, maar was hij effectief beter met metacam? Ik heb begrepen dat ie de periode met metacam zich rustig moest houden en dit ook netjes deed, zodat we niet weten hoe hij liep met metacam. Ik las dat TS 1x gecheckt had met klein stukje draf, en hij toen nog niet goed liep.
_Penotti schreef:Nou hier wil hij graag genoeg zelf.
En heel veel anders dan je eerste filmpje.
Mijn advies, maar ben geen dierenarts uiteraard.
Niets aan doen en eens afkijken.
Veel naar buiten, samen met een vriendje, maar wel dat hij ook rust kan krijgen.
Eventueel als dat gaat stukjes gaan wandelen recht uit.
Maar ik zou hem helemaal nog niet door de hele mallemolen halen, kan van de lente ook nog wel als het nodig is.
Hier is geen zielig hoopje paard te zien dat nu met spoed een dierenarts moet zien.
_Penotti schreef:En jij bent wel dierenarts?
_Penotti schreef:Ja hij loopt nog steeds niet zuiver, vind ik ook.
Maar heel vaak doet tijd ook veel.
Ik heb heel wat paarden totaal op zien knappen met: niets doen.