TS woon je toevallig in ZuidHolland. Zo ja stuur ik je een pbtje, zou perfect uitkomen en ik ben ervan overtuigd dat het snel de goede kant op zal gaan dan.
Edit. Noord holland zie ik.
Van de week kwam dit berichtje langs
[ [url=m/GuZlmZ.png]Afbeelding[/url] ]
Was een prachtige kans geweest om gratis overtuigd te worden dat het probleem dieper ligt (gelukkig, dan is er tenminste iets op te lossen !)en dat je door (in jouw ogend bijna belachelijk) kleine dingen te belonen, echt snel grote stappen gaat maken.
Ik zou haar benaderen en een training inplannen. Las eerder dat je budget niet beperkt was mits het hielp, en ik ben er zeker van dat zij je kan helpen. Ik heb geen idee hoevaak je dan zou moeten afspreken of dat je er direct al zelf verder mee kan.
Het belangrijkste zal denk ik zijn, dat je haar theorie over de oorsprong van zijn gedrag (wat haar conclusie dan ook gaat zijn) begrijpt en herkent.
[
Video ]
video, klik aan om te startenHier nog een filmpje die in grote lijnen met jouw situatie te vergelijken is. Een in jouw ogen een irreële angst, een auto is immers groter dan een scooter. En toch reageert dit paard er zo heftig op.
Niet omdat het zo'n jankebal is, sterker nog, juist het feit daft hij zo anders reageert en totaal geen jankebal lijkt te zijn, wijst erop daf er meer aan de hand is. Op dit filmpje is een leerling van Petra Vlasblom te zien, maar de aanpak is gelijk. Op 1 dag is het resultaat enorm, al zou dit vast en zeker nog regelmatig bevestigd moeten worden.
Het is ook absoluut geen koetsjie-koe, ik las je standpunt daarover. Juiste duidelijkheid maar zeker ook eerlijheid zijn belangrijk, en zij houd dat als geen ander in het oog
[
Video ]
video, klik aan om te startenHeb haar meerdere keren van dichtbij bezig gezien, met allerlei soorten paarden en problemen, en bij allemaal was ze echt een uitkomst.
Facebook: Two Moons
https://www.facebook.com/2MOONSPetra-Vlasblom-484651584922954/