Wie herkend dit? Staart erg hoog dragen!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

melissac

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:35

Ik vind het heel jammer dat je niet luistert naar de goede bedoelingen van sommige bokkers. Tuurlijk is het niet netjes als mensen je pb’s sturen maar de meesten hier in dit topic bedoelen het goed en adviseren ook wat zij zouden doen in een soort gelijke situatie. Jammer dat je omdat je niet het antwoord krijgt wat je wilt horen je overal maar tegen aan trapt. Had dan ook geen topic geopend als je toch verder gaat zoals nu..

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:36

TS, heb je inmiddels al besloten wat je gaat doen? Ik ben oprecht geïnteresseerd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:38

maria1990 schreef:
TS, heb je inmiddels al besloten wat je gaat doen? Ik ben oprecht geïnteresseerd.

Doorrijden, dat lijkt me wel duidelijk. Er is geen geld voor een uitgebreid onderzoek dus alles blijft zoals het is.

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:39

Ts,het kan ook zo zijn dat iemand toevallig een reactie van jou leest op Facebook :+ daar hoeft niemand je voor te stalken... Ik krijg het idee dat je niet zo goed begrijpt dat alles wat je op het internet zet terug te lezen is...en dan kan je wel boos tegen iedereen doen, maar je plaatst die dingen toch echt zelf. Je bent in dit topic al meerdere keren gewezen op tegenstrijdige verhalen en dan plaats je zo'n reactie als dat wat je hierboven hebt getypt.....Daar gaan dan vervolgens ook weer een hoop reacties op komen. Nu even on topic hoe gaat het nu met je paard sinds hij Metacam krijgt?

Eight

Re: Wie herkend dit? Staart erg hoog dragen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:41

Waarom zou je met een paard wat op pijnstilling staat willen crossen?

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 21:43

Fijn dat er voor mij ingevuld word wat ik ga doen met mijn paard.

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 21:46

melissac schreef:
Ik vind het heel jammer dat je niet luistert naar de goede bedoelingen van sommige bokkers. Tuurlijk is het niet netjes als mensen je pb’s sturen maar de meesten hier in dit topic bedoelen het goed en adviseren ook wat zij zouden doen in een soort gelijke situatie. Jammer dat je omdat je niet het antwoord krijgt wat je wilt horen je overal maar tegen aan trapt. Had dan ook geen topic geopend als je toch verder gaat zoals nu..

Ja echt ontzettend jammer dat ik niet luister naar de 9 vd 10 gokkers die zeggen dat ik het paard zsm moet laten inslapen. Te triest voor woorden.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:46

Hoewel ik TS echt niet altijd even prettig vind reageren, lijkt het me toch niet nodig om nu te roepen dat ze met haar paard gaat crossen.

Ik doe op Facebook ook wel eens mee met een winactie waar iets te winnen valt wat ik eigenlijk niet echt nodig heb.
Maar misschien kan ik er iemand anders blij mee maken of verkopen.

Stel dat TS die cross set wint, wie zegt dat ze die gaat gebruiken?
Misschien verkoopt ze het wel om een onderzoek voor haar paard te kunnen betalen :)*

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:50

Kun je niet bij een familielid geld lenen en het terugbetalen in termijnen of bij een kennis geld lenen.
Leg de situatie uit aan hun dat je krap bij kas zit en dat jouw paard deze zorgen nodig heeft om beter te worden. Mag ook via pb!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:53

ikheetesmee schreef:
Echt heel jammer TS, hier zeuren over de pb’s van mensen die jij krijgt, en vervolgens mij na een goed bedoelt bericht een hele lelijke pb sturen met dat ik je stalk en dergelijke. Joh ik kom je toevallig tegen op Facebook, en zie dat je dus toch van plan bent om met je paard te blijven rijden. Ik ga werkelijk niemand stalken, wat heb ik daar aan? Kost mij alleen maar energie wat ik hartstikke prima ergens anders in kan steken.

Net zoals jij overigens. Als je toch niks wil aannemen en alles als een aanval ziet, kan je beter geen topic openen.

o dit is wel jammer inderdaad...

ts dit is echt geen stalken hoor :’)

!!!!!!!!Ts Lees aub dit bericht! kan me voorstellen dat je dit niet doet om bang te zijn haat te kezen maar zou je alsjeblieft verder willen lezen dan de eerste 10 regels ?

ik vraag me inderdaad af of je beseft dat alles wat je op t internet doet erop blijft. en altijd te vinden/ te zien is.

heeft mij geholpen.. even goed nadenken wat je post. kan me goed voorstellen dan een aantal posts uit dit topic uit impuls zijn geplaats en dat je ze dadelijk terug leest en dat je dan denkt ‘ah poedersuiker ja had ik beter anders kunnen doen nu staat dit er voor altijd’! want bokt is bokt, ja. maar veel van de mensen willen hier ook gewoon helpen en dat jij dan in de aanval schiet maar zelf niet wil dat mensen jou ‘aanvallen’ (wat ze niet doen maar jij zit denk ik zo vast in je gevoelens dat je dat zo opvat en dan zelf weer in de aanval schiet)... ja dat vind ik wel een beetje triest ja, hoe erg ik je ook snap. dus wil ik je echt meegeven. laat je niet te veel lijden door stress en emoties en denk goed na wat je post. je wilt niet dat mensen je toevallig zien commenten onder een foto want dit noem jij stalken. maar goh besef dan voordat je reageert dat men dit allemaal kan zien! zeker onder n post om iets te winnen wat t hele land door gaat!

ik heb zelf ook in dezelfde situatie gezeten. advies vragen en vervolgens mensen die gaan zeiken op mij en de manege terwijl ik alleen maar alle tips aan het uitproberen was.. ziek!

en nee misschien gaat ze de set niet willen gebruiken voor dit paard, maar dit wordt hier toch gevraagd aan ts? maar ts schiet in de aanval dat ze gestalked word...

oh en TS, er worden hier buiten het inslapen ook veel andere tips en hints gegeven.. probeer die er ook eens uit te filter ipv je nu focussen op dat ene en zeggen dat 9 vd 10 mensen zeggen dat je je paard moet inslapen.
Laatst bijgewerkt door Trui op 09-11-18 21:58, in het totaal 2 keer bewerkt

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 21:53

maria1990 schreef:
Kun je niet bij een familielid geld lenen en het terugbetalen in termijnen of bij een kennis geld lenen.
Leg de situatie uit aan hun dat je krap bij kas zit en dat jouw paard deze zorgen nodig heeft om beter te worden. Mag ook via pb!

Je hebt al 2 pb ontvangen ik ontvang graag een berichtje terug :)

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 21:55

,

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:57

Perryx schreef:
Fijn dat er voor mij ingevuld word wat ik ga doen met mijn paard.

Dat komt wellicht omdat jij er zelf niets over zegt. Mensen hebben nogal de neiging om dan in te vullen.

Je blijft trouwens nogal hangen in dat iedereen roept dat je hem moet laten inslapen en dat je dat vooral niet gaat doen.
Ik lees vooral dat iedereen je aanraadt om te stoppen met rijden en het dier rust te geven, noet om het te laten inslapen.
Misschien kun je daar ook eens op reageren?

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 21:57

Perryx schreef:
melissac schreef:

Ja echt ontzettend jammer dat ik niet luister naar de 9 vd 10 gokkers die zeggen dat ik het paard zsm moet laten inslapen. Te triest voor woorden.

Dat je je paard niet kan laten onderzoeken,dát is triest! En nóg triester dat je hier als 1 of andere kleuter loopt te stampvoeten terwijl je zélf een topic hebt geopend.

Triest of niet, paard is beter af in de eeuwige groene weides. Deze wordt niet meer beter/rad. Een week metacam en dan buigproeven.. uh paard heeft spat dus komt sowieso niet door de buigproef..

Perryx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-18 22:00

Jij bent ook beter af in de eeuwige groene weides met je domme oordeel.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:00

sorry maar TS.. pardon? nogmaals lees mijn bericht eens goed door, o.a. over wat je post online..

getemd
Laatst bijgewerkt door Trui op 09-11-18 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:06

Perryx schreef:
Jij bent ook beter af in de eeuwige groene weides met je domme oordeel.

Getemd dit slaat echt nergens op

Rolfje

Perryx schreef:
Het gaat mij echt véél te ver dat ik nu zelfs op Facebook word gestalkt en in de gaten gehouden. .

Hier ben ik het wel een beetje mee eens, dat gaat echt te ver.

Anoniemk2

Heel erg jammer! dat sommige mensen hier de moderator opmerking van pagina 10 niet opvolgen!

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:07

maria1990 schreef:
Heel erg jammer! dat sommige mensen hier de moderator opmerking van pagina 10 niet opvolgen!

zeker waar maar dan hoort TS ook niet dit soort opmerkingen te maken.. toch?

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-18 22:09

Moderatoropmerking:
slotje voor overleg

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-18 13:07

Moderatoropmerking:
Na overleg is besloten om dit topic op slot te laten aangezien de laatste moderatoropmerking in het topic werd genegeerd.