Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melissac schreef:Ik vind het heel jammer dat je niet luistert naar de goede bedoelingen van sommige bokkers. Tuurlijk is het niet netjes als mensen je pb’s sturen maar de meesten hier in dit topic bedoelen het goed en adviseren ook wat zij zouden doen in een soort gelijke situatie. Jammer dat je omdat je niet het antwoord krijgt wat je wilt horen je overal maar tegen aan trapt. Had dan ook geen topic geopend als je toch verder gaat zoals nu..
ikheetesmee schreef:Echt heel jammer TS, hier zeuren over de pb’s van mensen die jij krijgt, en vervolgens mij na een goed bedoelt bericht een hele lelijke pb sturen met dat ik je stalk en dergelijke. Joh ik kom je toevallig tegen op Facebook, en zie dat je dus toch van plan bent om met je paard te blijven rijden. Ik ga werkelijk niemand stalken, wat heb ik daar aan? Kost mij alleen maar energie wat ik hartstikke prima ergens anders in kan steken.
Net zoals jij overigens. Als je toch niks wil aannemen en alles als een aanval ziet, kan je beter geen topic openen.
maria1990 schreef:Kun je niet bij een familielid geld lenen en het terugbetalen in termijnen of bij een kennis geld lenen.
Leg de situatie uit aan hun dat je krap bij kas zit en dat jouw paard deze zorgen nodig heeft om beter te worden. Mag ook via pb!
Perryx schreef:Fijn dat er voor mij ingevuld word wat ik ga doen met mijn paard.
Perryx schreef:melissac schreef:Ik vind het heel jammer dat je niet luistert naar de goede bedoelingen van sommige bokkers. Tuurlijk is het niet netjes als mensen je pb’s sturen maar de meesten hier in dit topic bedoelen het goed en adviseren ook wat zij zouden doen in een soort gelijke situatie. Jammer dat je omdat je niet het antwoord krijgt wat je wilt horen je overal maar tegen aan trapt. Had dan ook geen topic geopend als je toch verder gaat zoals nu..
Ja echt ontzettend jammer dat ik niet luister naar de 9 vd 10 gokkers die zeggen dat ik het paard zsm moet laten inslapen. Te triest voor woorden.