Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Rideltje1992 schreef:Bedankt voor uw duidelijke reactie.
Maar mijn paard zonder medicatie zetten is dan echt niet te doen.
Loopt dan stok kreupel en staat op 3 benen. Dan maar niks geven en aan kijken hebben we elke keer paar dagen gedaan. Ik kan me paard dab toch niks zo weken laten staan?
Rideltje1992 schreef:Bedankt voor uw duidelijke reactie.
Maar mijn paard zonder medicatie zetten is dan echt niet te doen.
Loopt dan stok kreupel en staat op 3 benen. Dan maar niks geven en aan kijken hebben we elke keer paar dagen gedaan. Ik kan me paard dab toch niks zo weken laten staan?
Rideltje1992 schreef:Mijn da zei ook al het remt de genezing. En daarom zo min mogelijk geven en alleen als het echt nodig is. Dat doe ik.
Rideltje1992 schreef:Nu vraag ik me af om welke da u denkt dat het gaat ? Mag in pb.
Ik heb die ene link van een paarden taxi een bericht gestuurd. Kost 190 euro. Best veel geld. Ben al veel kwijt. Wat als ik dan niet genoeg over hou voor behandeling ?
Oproep op fb kan. Maar je weet ook niet wat voor mensen daar op reageren.
Rideltje1992 schreef:De afspraak met de andere da staat al en heeft iemand al veel moeite gedaan om dat rond te krijgen. banketstaaf om af te zeggen. Ik kijk wat die zegt en dan zie ik wel verder.
Ik begrijp jullie wel maar kwa vervoer enz en andere dingen vind ik het wat lastig.
). Dus haar pijn laten lijden om te voorkomen dat ze gek ging doen was voor ons niet gewenst. Daarnaast liep ze in stap ook met pijnstilling kreupel, zeker de eerste maand.
Dit tegen de verwachting van iedereen inclusief de dierenarts zelf in. Het been is wel nog steeds goed dik en iets minder warm. Nu mogen we heel rustig aan beginnen met stappen, 5 minuten per keer. Als je interesse hebt kan ik je de foto's sturen, dan kun je vergelijken met je eigen situatie. Mocht er overigens uit de scan gekomen zijn dat er geen herstel plaats vond, dan was ze direct ingeslapen. Rideltje1992 schreef:Bij deze zal ik stoppen met reageren in dit topic.
Ik pik niet alles wat hier gezegd word dan maar naar de slager mijn schuld ect.
Verder word er ook niet geluisterd naar wat ik zeg.
Verder iedereen die geholpen heeft bedankt. Ik ben klaar met dit topic.
Rideltje1992 schreef:Oproep op fb kan. Maar je weet ook niet wat voor mensen daar op reageren.