Zenuw in de knel, of...??

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Utopiaatje

Re: Zenuw in de knel, of...??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-08 10:57

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb ook geen haast met het nemen van een beslissing, zolang ze geen pijn aangeeft in de wei houd ik haar.
Ik weet niet of de artrose nog actief is. Eigenlijk weet ik nog steeds heel weinig. Ik heb de foto's laten maken in een kliniek en die man leek wat haast te hebben. Daardoor heb ik vrij weinig uitleg gekregen (ook de foto's amper gezien, ben ook helemaal vergeten deze op te vragen) en ik kon mijn vragen op dat moment ook niet allemaal meer bedenken. Nu zou deze DA nog contact opnemen met mijn eigen DA, maar dit is nog steeds niet gebeurd en we zijn nu een week verder. Het is erg vervelend want ik weet dus nu vrij weinig. En daarom kan ik ook nog niet bedenken wat het beste voor Utopia is.
Ik denk dat ik volgende week maar naar die DA bel waar de foto's gemaakt zijn.

Ik vind het eigenlijk geen prettig idee om m'n paard op pijnstillers te zetten om zo maar te kunnen blijven rijden. Het lijkt mij dat als je paard pijn heeft met rijden, dat je dat niet moet doen. Het lijkt me niet bevorderend om het met extra gewicht te belasten. Of valt dat mee?.
Dit is overigens niet raar bedoeld hoor, maar ik denk dat ik dan niet met een prettig gevoel op mijn paard zit.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 07:57

En heb je de DA nog gesproken?

Utopiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-08 10:12

Nee nog steeds niet. Heb al een paar maal naar mijn eigen DA gebeld, of ze al meer gehoord hebben van de kliniek. Dit was steeds nog niet het geval en ze zouden mij terug bellen als ze meer wisten.
Uiteindelijk heb ik afgelopen week nog naar de kliniek zelf gebeld om na te vragen of ze al contact hebben gehad met mijn DA (we waren inmiddels ruim een week verder en wilde mijn DA ook niet platbellen Knipoog ) maar dit was nog niet gebeurd. Dit zouden ze doen en ook de foto's zouden gemaild worden. Dus ik ga er maar vanuit dat dit gebeurt en ik wacht het telefoontje van mijn DA af.

Het is wel vervelend zo, want ik weet nu nog steeds niet hoe het er uit ziet en wat eventuele vooruitzichten zijn. Niet dat natuurlijk alles kan worden afgeleid van een foto, maar ik wil gewoon wat meer uitleg en duidelijkheid. Sommige paarden kunnen weer licht recreatief bereden worden na een tijd op rust te hebben gestaan, dus misschien is dit bij Utopia ook wel een mogelijkheid.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 11:36

Ik kan me goed voorstellen dat je een duidelijke uitleg wil. Misschien kun je dan beter even een afspraak maken, zodat de DA voldoende tijd kan inplannen om het hele verhaal te doen en dan kan hij het ook goed voorbereiden.

Succes met Utopia.