Ervaringen gevraagd: deze operatie+narcose

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

martinev

Re: Ervaringen gevraagd: deze operatie+narcose

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-08 21:25

Ik heb vanmorgen even van Muiswinkel gebeld en we moeten inderdaad gelijk beginnen met 2x per dag 10 minuten stappen, is zelfs erg belangrijk. Beetje jammer dat we dan het vervelende nabehandelingsformulier meekregen!

@mieske: apart dat jij hetzelfde hebt! Ik hoop dat het bij mijn paard niet terug komt, en dat jij er ook niet al te veel last van hebt! Ze hebben me niet verteld hoe het komt, maar het zou littenkenweefsel kunnen zijn van een eerdere peesblessure. Dit zorgt er dan voor dat het bandje strakker en minder flexibel wordt.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 09:44

Het annulair ligament dus Vork
Mijn pony is daar ook aan geopereerd, echter had zij daaronder een zware peesblessure, dus dan word het revalidatie verhaal net iets anders, ze is er wel goed van genezen, maar heeft door de revalidatie periode er andere kwaaltjes aan over gehouden, daardoor sukkelen we rustig aan door Vork

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 13:57

martinev schreef:
Ik heb vanmorgen even van Muiswinkel gebeld en we moeten inderdaad gelijk beginnen met 2x per dag 10 minuten stappen, is zelfs erg belangrijk. Beetje jammer dat we dan het vervelende nabehandelingsformulier meekregen!

@mieske: apart dat jij hetzelfde hebt! Ik hoop dat het bij mijn paard niet terug komt, en dat jij er ook niet al te veel last van hebt! Ze hebben me niet verteld hoe het komt, maar het zou littenkenweefsel kunnen zijn van een eerdere peesblessure. Dit zorgt er dan voor dat het bandje strakker en minder flexibel wordt.

"verkeerde" bedoel ik daar natuurlijk!

Dank je voor je reactie letizia! Hopen dat het met jouw pony weer helemaal goed komt!

Met Nikay gaat het prima, we zijn lekker aan de wandel en ze is vrolijk. Al baalt ze wel dat alle andere paarden het land in gaan en ze dan alleen achterblijft. Woensdag gaan de hechtingen er uit, ben heel benieuwd hoe het er onder het verband uit ziet!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 14:03

Beterschap voor je paardje! Lachen

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 20:48

Vandaag is het verband eraf gehaald en zijn de hechtingen eruit gegaan. Het zag er allemaal super uit, de gaatjes zijn bijna niet meer te zien en de kogel is ook nauwelijks dik. De dierenarts vond dat het er heel goed uit zag! Goed nieuws dus!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 20:50

Super!