Hoefsmid, moet ik dit nog pikken ?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hoefsmid, moet ik dit nog pikken ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 19:49

Gelukkig nog positiefs. Er is teruggebeld Ja
Ik had twee keuzes ; óf morgen óf over zo'n 3 weken.
Dat werd dan maar morgen Clown

Morgen word het paard gewoon bekapt.
Daarna kijk ik of ik het dan afsluit.
Heb inmiddels al een andere hoefsmid aangeraden gekregen Ja

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:40

Ik zou ook idd een andere nemen. Want wat als je eens een spoedgeval hebt? Dan wil ik mijn smid wel kunnen bereiken.

Ik maak met mijn hoefsmid altijd gelijk weer een afspraak voor de volgende keer.

Tatzikia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:17

Je kan haar erover aanspreken. Uitleggen dat je het niet een normale gang van zaken vindt. En dat je haar graag als hoefsmid wilt houden, maar dat die dingen wel moeten veranderen. WIlt ze het niet neem je gewoon een andere hoefsmid, wilt ze veranderen geef je haar nog een kans. Als het uiteindelijk nog niet beter wordt, kan je nog veranderen van hoefsmid.
Het welzijn van je paard komt immers op de eerste plaats!!!!

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:57

Ik mail mijn hoefsmid altijd.. Maar dat is omdat mn Wonder alleen opt land staat. En ik dus sowiesow de hoeven redelijk lang laat groeien om ze daanra te bekappen.. Ze kan hier goed tegen dus is het geen probleem. Maar ik heb mijn hoefsmid laatst dus gemaild en ik krijg geen antwoord terug :S.. ik zie wel.

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 18:04

13 jaar heb ik het volgehouden met onze smid. Prima vakman en altijd gezellig en onderhoudend maar o zo moeilijk te bereiken, hij werd gewoon afgeschermd door zijn familie. Als je dan, zoals ik, een paard hebt met een vrij ernstig beenprobleem die om medische redenen echt ijzers nodig heeft, nou dan baal je flink als hij bij een accuut probleem helemaal niet op kwam dagen alle mooie beloftes ten spijt. Door onze verhuizing zijn we logischerwijze bij een andere hoefsmid terecht gekomen, dezelfde als van GamblerCup, we zijn van de hel in de hemel gekomen, ik kan er nog steeds niet aan wennen dat hij echt 's morgensom 9.00 uur bij ons voor de deur staat, wat een luxe! Blijf asjeblieft niet door tobben, het is duidelijk de aard van het beestje als je iedere keer zo'n praatje krijgt: m'n agende etc. wat een onzin ik vind het getuigen van extreme arrogantie, geen hand vol smeden maar een land vol smeden met de complimenten aan onze hoefsmid, die er nog verlegen van wordt ook, als je hem vertelt dat je daar zo blij mee bent.v Bloos

XSeOnie_Kiim

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:36

Ik zou naar de hoefsmid toegaan en me niet weglaten sturen maar gelijk een afspraak maken.

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-08 16:41

vraag gewoon eens of zijn agenda pootjes heeft? Niet gelijk zo boos doen. Misschien is er wel wat aan de hand, familiedingen ofzo? Kijk, dat ie niet terugbelt is niet netjes, maar hoeveel smeden bellen wel terug??