13 jaar heb ik het volgehouden met onze smid. Prima vakman en altijd gezellig en onderhoudend maar o zo moeilijk te bereiken, hij werd gewoon afgeschermd door zijn familie. Als je dan, zoals ik, een paard hebt met een vrij ernstig beenprobleem die om medische redenen echt ijzers nodig heeft, nou dan baal je flink als hij bij een accuut probleem helemaal niet op kwam dagen alle mooie beloftes ten spijt. Door onze verhuizing zijn we logischerwijze bij een andere hoefsmid terecht gekomen, dezelfde als van GamblerCup, we zijn van de hel in de hemel gekomen, ik kan er nog steeds niet aan wennen dat hij echt 's morgensom 9.00 uur bij ons voor de deur staat, wat een luxe! Blijf asjeblieft niet door tobben, het is duidelijk de aard van het beestje als je iedere keer zo'n praatje krijgt: m'n agende etc. wat een onzin ik vind het getuigen van extreme arrogantie, geen hand vol smeden maar een land vol smeden met de complimenten aan onze hoefsmid, die er nog verlegen van wordt ook, als je hem vertelt dat je daar zo blij mee bent.v