suleilitha schreef:Gelezen op de site van de gewraakte manege:
Wij zijn een manege die erkend is door de Federatie van Nederlandse Rijscholen. Dat betekent dat de accommodatie, de instructeurs, de paarden en harnachementen voldoen aan de door de F.N.R.S. gestelde eisen. Waarborg dus voor goede en verantwoorde rijlessen.
Ja, ik moet ook lachen, Joco. Mijn peerd liep van de winter lekker door de modder te spetteren en zat er zelf ook onder en jahoor, tjakkaaaa, de Penniebrigade was al ras ter plekke en de bedreigingen met het langssturen van de dierenbescherming waren niet van de lucht. Paard zou verwaarloosd zijn, evenals de hoeven. (die waren een maand eerder nog netjes bekapt) Enfin, de dierenbescherming kwam ook nog langs, want die moeten elke melding serieus nemen. Het enige wat ze konden constateren was dat het paard goed doorvoed was en in uitmuntende conditie...
*brult het uit van het lachen*
whahaha, jouw beschrijving is werkelijk super!!! Maar je hebt gelijk ... hier net hetzelfde ... verwaarloosde paarden in omgeakkerde wei ... met modderdeken op arme rugjes!
En mijn merrie kan dan ook nog eens heel beteuterd kijken zo van 'red mij uit dit duivelsoord'
Maar toch, de ts bedoelde het waarschijnlijk niet slecht, maar aan de vorige reactie te lezen had ze misschien beter eens met iemand gepraat, alvorens een beschuldiging te uiten.