Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Joscaa schreef:Als je je hand voor z'n hoofd houd, dat je alleen zijn benen ziet, zie je dat hij wel regelmatig loopt, dus dat het vanuit de rug komt.
Alicia2u schreef:Gisteren na een week rust weer gelongeerd. Hij liep in stap goed, maar was in draf rechtsom nog steeds wat onregelmatig (10 passen goed, 1 pas niet goed). Ik dus toch even erop en voelen, hier en daar een correctie gemaakt en toen liep hij een stuk beter. Ik denk dus toch dat hij onregelmatig is door scheefheid.
Ik blijf, op advies van de osteo, nog een weekje rustig aan longeren (hij was wat slap, kan ook zijn dat het onregelmatige deels daaraan lag). Volgende week dinsdag weer les, dan kan mn instructrice nog eens kijken/voelen. Hopelijk is het tegen die tijd beter. Anders nog maar eens DA erbij.
Ik had laatst trouwens eens naar de stand van z'n bekken gekeken langs achteren. Ik zag een duidelijk verschil in hoogte tussen rechterheup en linkerheup (rechts is lager). Dit is ook wat ik voel met rijden. Is er een verband?
Alleen is het bij hem links