Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
LinZZZZ schreef:nee waar het mij om gaat is dat de pony nog niet van mij is! wat ermee gebeurd heb ik dus weinig over te zeggen + zegt de eigenaar dat het niet nodig is... heb ik geen poot om op te staan. Ik kan dan zelf natuurlijk een arts bellen (en misschien doe ik dat wel mochten ze het onnodig vinden). Maarja... dan betaal ik wel voor een pony die niet eens van mij is snapje?? Dat zou ik wel doen hoor, maar vind ik wel raar. Ik zal de eigenaar er nog eens naar laten kijken en ook een onafhankelijk persoon, iemand anders die daar nooit komt (waar ik heb gewerkt). Misschien zeggen ze nu wel dat er een arts bij mag komen.
splash1999 schreef:was je van plan deze pony te kopen dan?
detour schreef:LinZZZZ schreef:nee waar het mij om gaat is dat de pony nog niet van mij is! wat ermee gebeurd heb ik dus weinig over te zeggen + zegt de eigenaar dat het niet nodig is... heb ik geen poot om op te staan. Ik kan dan zelf natuurlijk een arts bellen (en misschien doe ik dat wel mochten ze het onnodig vinden). Maarja... dan betaal ik wel voor een pony die niet eens van mij is snapje?? Dat zou ik wel doen hoor, maar vind ik wel raar. Ik zal de eigenaar er nog eens naar laten kijken en ook een onafhankelijk persoon, iemand anders die daar nooit komt (waar ik heb gewerkt). Misschien zeggen ze nu wel dat er een arts bij mag komen.
Oke, dan snap ik het wat beter, misschien dat jij de eigenaar deze antwoorden voor kan leggen zodat ze over de schreef komen?..
splash1999 schreef:als je haar besluit te kopen zou ik ook de pees scannen en anders de koop niet door laten gaan. Als er nu niet juist gehandeld wordt kan dat het leven van de pony op het spel zetten. dat betekend dat ze misschien nooit meer kan werken. Dat wil je ook niet denk ik. Neem geen overhaaste beslissingen er zijn meer leuke pony's maar als er niet juist wordt gehandeld ben jij ook de dupe want het kost dan extra geld. Door een scan te laten doen weet je of er nog een kwetsbaar stuk zit of niet. Doe dan 2 benen om te vergelijken. Mochten ze zeggen dat het niet nodig is wel doen.