Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
gijs schreef:Crisje_Lanc schreef:Je maakt een topic, vraagt informatie en bent niet bereid om van ons aan te nemen dat een scan de beste optie is.
Zo kan het alleen maar erger worden.
dit is niet helemaal waar
zzij is wel bereid om het aan te nemen maar als je goed leest haar vader niet
kel_tje schreef:ik heb een mailtje gestuurd naar een dierenkliniek in moergestel..!! er stond al op de site dat ze wel aan huis een scan kunnen laten maken.. ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten....
kel_tje schreef:ik had net een mailtje van edigit terug gekregen... ze maken zowieso een scan aan huis alleen ik kan het helaas niet betalen als ik het geld heb zijn we weer 2 jaar verder denk ik...
kel_tje schreef:ooh dus jullie denken er zo over?? dat ik niksv oor mijn paard over heb?? ik snap jullie niet.. mijn vader zegt dat het vanzelf allemaal wel over gaat ik ben toch druk aan het zoeken....!!! ik probeer het zelf allemaal te regelen en dan krijg ik dit... jullie worden bedankt.... en wie zegt dat ik er niet voor zorg??:S:S:S:S:S flikker dan op..!! sorry maar hier kan ik niet tegen.. ik heb dat paard nu bijna 5 jaar ik heb der al bijna ik moeten laten slapen en da wil ik niet nog een keer mee maken..!!
kel_tje schreef:hallo.
mijn paard heeft een peesblessure, nu al zo`n 3 maanden lang. de veearts is geweest en heeft gezegt dat ik 5 min mocht stappen aan de hand en daarna goed afspuiten met koud water..!! dat heb ik een week of 2 volgehouden maar der been werd steeds een beetje dikker dus wij hebben weer de veearts gebeld en hij zei dat we naar de praktijk moesten komen voor een scan van der been te laten maken.. alleen mijn vader wil dat nie laten doen omdat ze niet de trailer ingaat...alleen nu zeggen de mensen dat ik er beter op kan gaan zitten...maar ik heb ergens gelezen dat dat juist niet goed is.. ik heb nu 1 keer 10 minuten op der gestapt omdat ik zo gek werd van die mensen... alleen ik voelde me der helemaal nie goed bij. dus wat is nou het beste om te laten doen? en als ik fotos moet laten maken hoe krijg ik mijn paard dan rustig in de trailer, en hoeveel kost zo`n scan? kan iemand mij alsjeblieft helpen...!!!
kel_tje schreef:ooh dus jullie denken er zo over?? dat ik niksv oor mijn paard over heb?? ik snap jullie niet.. mijn vader zegt dat het vanzelf allemaal wel over gaat ik ben toch druk aan het zoeken....!!! ik probeer het zelf allemaal te regelen en dan krijg ik dit... jullie worden bedankt.... en wie zegt dat ik er niet voor zorg??:S:S:S:S:S flikker dan op..!! sorry maar hier kan ik niet tegen.. ik heb dat paard nu bijna 5 jaar ik heb der al bijna ik moeten laten slapen en da wil ik niet nog een keer mee maken..!!