Hij vertelde dat er wel een bepaalde behandeling nodig was,
maar dat ze morgen wel konden komen.
omdat ze anders altijd last van zal houden..
ben blij dat we gebeld hebben!

mijn schatje wordt weer beter!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dayenxbyoux schreef:Cheveyo schreef:wil alleen maar helpen, het is jouw paard dus jij bepaalt of je haar pijn wilt verlichten door evt DA. Ik voel er niks van
ja, natuurlijk wil ik mijn paard helpen.. maar ik weet echt niet wat ik moet doen..
me moeder belt eventjes.. ik denk dat we zo de dierenarts bellen.
Suus__ schreef:Ik vind het altijd zo dom als mensen hier gaan vragen wat er met hun paard aan de hand is
Je moet morgen maar de dierenarts bellen, ik kan vanaf mijn computer je paard niet genezen.
Suus__ schreef:Ik vind het altijd zo dom als mensen hier gaan vragen wat er met hun paard aan de hand is
Je moet morgen maar de dierenarts bellen, ik kan vanaf mijn computer je paard niet genezen.
tjady schreef:Kom op hoor. Ze is 14 jaar. Ze heeft misschien nog nooit zo iets meegemaakt. Ze had advies nodig en dat heeft ze opgevolgd. Dus wat mij betreft prima dat ze het gevraagd heeft.
Pytje schreef:goed dat je hebt gebeld, hou je paard voor de zekerheid totdat de dierenarts is geweest op stal met een heeel klein beetje hooi. Mocht het spierbevangenheid zijn, dan is het belangrijk dat je paard niet beweegt en weinig eiwitten binnen krijgt.
dayenxbyoux schreef:Cheveyo schreef:wil alleen maar helpen, het is jouw paard dus jij bepaalt of je haar pijn wilt verlichten door evt DA. Ik voel er niks van
ja, natuurlijk wil ik mijn paard helpen.. maar ik weet echt niet wat ik moet doen..
me moeder belt eventjes.. ik denk dat we zo de dierenarts bellen.
dayenxbyoux schreef:ja, maar ik wou gewoon advies..
sorrie als het jullie tot last iss.
dayenxbyoux schreef:we hebben gebeld hoor!
ben blij dat we gebeld hebben!![]()
aerdenhout1 schreef:dayenxbyoux schreef:we hebben gebeld hoor!
ben blij dat we gebeld hebben!![]()
En hij dacht aan spierbevangen????? Lekkere dierenarts dan!
Apple schreef:Spierbevangen is hetzelfde als maandagziekte.
Is hij al langs geweest bij je paard?