Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb het idee dat het n klein beetje beter begint te gaan met haar. Vorige week had ze haar knie weer op slot, maar die ging ook weer van het slot af. Zo is het de hele dag doorgegaan, op slot, van slot af. Vond het al een vooruitgang met de vorige keer, toen had ze m 2 dagen op slot en kwam hij niet meer van t slot af. We hebben gemerkt dat het helpt om haar te laten rennen. Haar knie springt dan van het slot af. De dierenarts had dit ook al geadviseerd. (haar opjagen met een zweep, door de schrikreactie zou knie weer op zn plaats schieten)
Dierenarts heeft er inmiddels ook naar gekeken en die vind haar echt ontzettend mager. Vooral bij haar achterhand, en hij zegt dat de spieren die de knie op zn plaats houden als eerste slap worden. Hij hoopt dat het met trainen (berg op en berg af, balkjes lopen, longeren) en goede voeding al een heel eind kunnen komen. Wij hopen dat ook, want op een operatie zit ik niet te wachten. Maar hij heeft dat wel als optie genoemd voor het geval dat het echt niet over gaat.
We wachten in ieder geval nog een tijdje af! Ik weet nu gelukkig wat we er aan kunnen doen om het beter te laten gaan!