een of 2 lips ijzer? Equi-librium?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sjorsie

Re: een of 2 lips ijzer? Equi-librium?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-07 11:10

oke dankjewel, hij heeft goede hoeven hoor, maar we zijn gewoon opzoek naar iets waar hij net even beter van gaat lopen. Iedereen bedankt voor de info Lachen

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:39

Ook mijn haf staat op equilibriumijzers er door de hoefsmid bij de Uithof onder gezet. Dat omdat er op 9 mei werd geconstateerd dat ze 'platvoeten' heeft. Daardoor het ze niet alleen deze speciale ijzers, maar ook een zooltje waardoor de verzenen moeten gaan groeien en twee componentenspul voor extra stevigheid. Die ijzers heeft ze nu vanaf half augustus. Ze loopt er fantastisch op. Ik denk dat ze voortaan deze ijzers eronder krijgt ook als ze het extra verhoogde zooltje en de gel niet meer nodig heeft. Kosten? €165,- Niet niks, maat ik ben allang blij dat ik weet wat mijn hafje makeerde nadat we 11 maanden hebben lopen tobben. Zonder deze diagnose zou ik niets met haar kunnen/durven doen uit vrees haar te forceren. Nu weet ik dat ze ~behalve die rare voeten~ niets mankeert Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-07 12:06

pfff ook een prijs zeg, maar idd als het helpt, gewoon doen Lachen
ben wel blij dat mijn paard al die ellende niet heeft

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 19:40

sjorsie schreef:
pfff ook een prijs zeg, maar idd als het helpt, gewoon doen Lachen
ben wel blij dat mijn paard al die ellende niet heeft

Ik ben ook blij voor je dat hij/zij niet heeft wat Wendy heeft, maar ik heb het er graag voor over. Zo kan ik immers van haar blijven genieten (vakantie in bos en op heide) en rustige ritjes maken met de koets.