Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Steffie89 schreef:Jee,dat is echt flink balen!
Wat denk je dat Steffi kan veranderen?
bokjes schreef:Heb net heel je topic gelezen en wij hebben ook ervaring met overhoef! Dit gaat nooit meer weg helaas en meestal wordt het alleen maar erger. Wat ik wel vreemd vind is dat je DA er niet gelijk wat van gezegd heeft het is namelijk eigenlijk niet over het hoofd te zien!
Het enig wat ze er tegen kunnen doen is pijnstillers geven (zoals Buut), hij kan dan zonder pijn gewoon B, L en M lopen, Z wordt eigenlijk al te zwaar!
Wil je meer info PM me dan maar!
Succes verder en ik zou zeker een second opion laten doen ivm alle onzerheden enz.
Angs16 schreef:Ik heb Pablo wel Primeval gelatinaat gegeven en ikzelf heb hier hele goede ervaringen mee.
Succes ermee en ik hoop dat je er wat aan hebt.
Angs16 schreef:Mijn paardje heeft 3 maanden terug ook een onsteking gehad bij zijn kogel/kroongewricht, dit was gelukkig niet chronisch, dus weet niet of je wat aan deze informatie hebt.
Ik moest eerst inderdaad ook 6 weken een beetje stappen en voor de rest op stal. Dit bleek dus ook niet te helpen en heb hem na die 6 weken in overleg met de dierenarts toch maar in een klein afgezet stukje buiten gezet, omdat hij op stal alleen maar stond te schoppen tegen de deur (hier kwam de onsteking ook van).
Verder kreeg hij voor ook zooltjes met siliconenkit en je zag hem zichtbaar opknappen.
Toen de dierenarts weer kwam was ze verbaast over zijn opknappen en momenteel loopt hij alweer een aantal maanden helemaal goed, geen warm been meer, maar gewoon koel.
Ik heb Pablo wel Primeval gelatinaat gegeven en ikzelf heb hier hele goede ervaringen mee.
Succes ermee en ik hoop dat je er wat aan hebt.
ACSM schreef:Hahahha, net zoals de dekjes.... Je snapt wel wat ik bedoel