Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
een nare beslissing altijd van aten inslapen!!! Ook ik heb al tegen mezelf gezegd mocht het niet gaan of verslechterd het dan zal ik ook voor deze beslissing moeten kiezen hoe moeilijk het ook is een paard heeft recht op een pijnloos bestaan.
ratzel schreef:Dynamiek, heeft jouw paard corticosteroiden gehad nav de operatie?
ratzel schreef:Het kan best heel goed dat jouw paard heel goed hersteld en je toch nog heel goed de dingen kunt doen die je hiervoor ook deed. Dat heb ik ook gehad na de 1e aanval. Alleen hoe vaker ze het krijgen, het is toch elke keer een tik die hij krijgt.
!!! Hoe was jouw paard toen qua (over)gewicht, de tweede en derde keer?ratzel schreef:ben heel benieuwd! laat het even weten.
Tegevaller. Maar goed, het zou ook wel heel bijzonder zijn dat ze nu al genezen was, dus geef de moed niet op. Vind het trouwens wel heel vreemd dat je nu alweer krachtvoer bij mag geven. Ik was er heeeeeel vroeg bij en voer pas weer 2 handjes dodson & horrell per dag. Als ik jou was zou ik nog geen krachtvoer geven, ze kan heus wel een tijdje zonder, en haar lichaam heeft het al moeilijk genoeg, er moet nog een heleboel "zooi" opgeruimd worden. En ze mag haar box toch niet uit, dan is hooi en een liksteen wel genoeg hoor.